طرح خط ‌کشی ایستگاه‌های تاکسی در ساری اجرا شد\

طرح خط ‌کشی ایستگاه‌های تاکسی در ساری اجرا شد

  • کد خبر: 2111102785
  • چاپ
  • انتشار: 05 آذر 1401 - 16:41

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری شهرداری ساری از خط‌ کشی و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی مسیر خیابان‌های بلوار خزر، معلم و پیروزی خبر داد.


به گزارش روز شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری ؛ سجاد اسدی زغالچالی از اجرای طرح خط‌کشی و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی خبر داد و گفت: این طرح باهدف مشخص کردن حریم ایستگاه‌های تاکسی و جلوگیری از نقض این حریم توسط خودروهای متفرقه در مسیر میدان خزر بلوار دکتر بهشتی، ابتدای خیابان معلم و انتهای خیابان پیروزی توسط کارکنان اجرایی سازمان و با همکاری سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری انجام شد.
وی افزود: همچنین روان‌سازی ترافیک و نظم‌بخشی به تاکسی‌های فعال در این مسیرها از دیگر اهداف اجرای این طرح بوده است.
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری شهرداری ساری به نقش تاکسیرانان و مسافران در شکل‌گیری تراکم ترافیک شهر اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود تا بهره‌برداران خودروهای حمل‌ونقل عمومی و مسافران درون‌شهری با رعایت مقررات و استفاده صحیح و توقف در ایستگاه‌های مزبور، به بهبود وضعیت ترافیکی شهر کمک کنند.
اسدی افزود: عملیات رنگ‌آمیزی خط‌کشی و ساماندهی دیگر ایستگاه‌ها نیز در راستای رفاه حال شهروندان و تاکسیرانان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار