240 جلد کتاب در مدارس قائمشهر توزیع شد/ کتاب" آغاز برنج کاری در مازندران با مهاجرت کشاورزان هندی" رونمایی می شود\
  • رئیس کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر؛

240 جلد کتاب در مدارس قائمشهر توزیع شد/ کتاب" آغاز برنج کاری در مازندران با مهاجرت کشاورزان هندی" رونمایی می شود

  • کد خبر: 2111102763
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1401 - 14:42

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر ،گفت: به مناسبت هفته کتاب 240 جلد کتاب غیر درسی در موضوعات مختلف در مدارس سطح این شهرستان توزیع شد.

 

خبرنگار:مریم معینی 

مونیکا زارعی روز سه شنبه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: به مناسبت هفته کتاب، 200 جلد کتاب به مسجد صاحب الزمان ساروکلا اهدا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کتاب " آغاز برنج کاری در مازندران با مهاجرت کشاورزان هندی " رونمایی می شود، گفت: این کتاب به نوشته سعید یحیی زاده در روز یک شنبه با حضور مسئولین و همکاران کانون ادبی رونمایی می شود.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر، تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب، سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه) عضویت در کتابخانه رایگان است.

زارعی با بیان اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عطر افشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ کتاب در مدرسه پسرانه شهید رجائی، مسابقه کتابخوانی و نقاشی برگزار شد، افزود: همچنین در این هفته مسابقه کتابخوانی " من و کتاب " نوشته مقام معظم رهبری برای کارکنان دولت برگزار شده است.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه به مناسبت هفته کتاب کارگاه قصه گویی در کتابخانه قادیکلا در حال برگزاری است، گفت: همچنین به مناسبت این هفته میز خدمت به همراه ایستگاه نقاشی در مصلی قائمشهر برپا خواهد شد .

به مناسبت این هفته نذر کتاب در مصلی قائمشهر برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر سخنران پیش از خطبه در جمع نمازگزاران این شهرستان خواهد بود.

کتابخانه

کتابخانه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار