خودرو ثبت تخلفات رانندگی به صورت سیار وارد قائمشهر می شود/12 طرح عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود\
  • شهردار قائمشهر؛

خودرو ثبت تخلفات رانندگی به صورت سیار وارد قائمشهر می شود/12 طرح عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111102746
  • چاپ
  • انتشار: 21 آبان 1401 - 18:18

شهردار قائمشهر با اعلام اینکه تا پایان آبان ماه خودرو 206 ثبت تخلفات سیار وارد این شهر می شود، گفت: این خودرو با هدف برخورد با تمامی رانندگان متخلف راه اندازی می شود.

 

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، کاظم علیپور روز شنبه در جلسه علنی شورای شهر قائمشهر، افزود: این خودرو قابلیت ثبت پنج تخلف را دارد.

وی با اعلام اینکه شفافیت، انضباط و اخلاق اداری و مالی از راهبردهای اساسی شهرداری است، گفت: هنگامی که پست سرپرست شهرداری قائمشهر را برعهده گرفته ام تعداد پرسنل یکهزار و 970 نفر بود که هم اکنون به یکهزار و 958 نفر رسیده است.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه جرء معدود شهرداری هایی بودیم که توانستیم حقوق کارکنان را به موقع پرداخت کنیم، افزود: شهرداری قائمشهر ماهانه 22 میلیارد تومان حقوق پرداخت می کند.

در سال گذشته ماهانه حدود 10 میلیارد و 500 میلیون تومان حقوق پرسنلی پرداخت می شد.

صدور پروانه 40 درصد کاهش یاقت

علیپور با اعلام اینکه در 6 ماه اول امسال 119 هزار متر مربع پروانه ساخت در این شهر صادر شد، گفت: در این زمینه 191 پرونده برای صدور پروانه ساختمانی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در 6 ماه اول سال گذشته هم 184 هزار متر مربع پروانه برای ساخت صادر شد، افزود: در این زمینه هم 254 پرونده برای صدور پروانه ساختمانی صادر شد.

شهردار قائمشهر، گفت: در صدور پروانه ساختمانی با کاهش 40 درصدی مواجه بوده ایم.

پروژه ابنیه خط پردازش زباله در قائمشهر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیپور با بیان اینکه شورای شهر در حمایت از آبادانی و عمران شهری تمام قد وایستاده است، گفت: سه پروژه مهم عمرانی در سطح این شهر در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه اقدامات موثری برای ساماندهی زباله سطح این شهر در حال انجام است، افزود: پروژه ابنیه خط پردازش و ساماندهی سالن تخمیر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

شهردار قائمشهر تصریح کرد: همچنین تصفیه خانه شیرابه با قرارداد 20 میلیارد تومان در حال ساخت است.

عملیات اجرایی 3 پارک محله ای به زودی اغاز می شود

علیپور در ادامه با بیان اینکه امروز شهرداری قائمشهر بدون آنکه ریالی بابت زمین پرداخت کند در حال ساخت پارک محله ای در سطح این شهر است، گفت: به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی 2 پارک محله ای در سطح این شهر آغاز شد.

وی بیان کرد: سه پارک محله ای دیگر در دستور کار است که در آینده ای نزدیک کلنگ زنی می شود.

شهردار قائمشهر تصریح کرد: وجود این فضاها در محلات در راستای شادابی و نشاط نقش اصلی داشته و می توان به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای در راستای توسعه پایدار مد نظر قرار داد.

پارکینگ طبقاتی خیابان تهران قبل از دهه فجر به بهره برداری می رسد

علیپور با اعلام اینکه بعد از 15 سال دغدغه پارکینگ طبقاتی واقع در خیابان تهران حل شد، گفت: این پارکینگ قبل از دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و صد در صد آن به شهرداری تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: 2 پارکینگ دیگر هم به شهر قائمشهر اضافه می شود که در حال تملک هستیم.

1200 تن قیر رایگان به شهرداری قائمشهر اختصاص یافت

شهردار قائمشهر با بیان اینکه یکهزار و 200 تن قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافت، افزود: طرح نهضت آسفالت به زودی در سطح شهر قائمشهر آغاز می شود.

علیپور در پایان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 12 طرح عمرانی در سطح شهر قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار