شهر ساحلی که زمین ساحلی ندارد/آسفالت صد درصدی معابر دارای سکونت\
  • شهردار کوهیخیل؛

شهر ساحلی که زمین ساحلی ندارد/آسفالت صد درصدی معابر دارای سکونت

  • کد خبر: 2111102740
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1401 - 09:29

شهردار کوهیخیل  با اعلام اینکه تنها شهر ساحلی هستیم که زمین ساحلی نداریم، گفت: باوجود مصوبه ستاد آزادسازی سواحل و کمیته عمران ساحل و فرمانداری شهرستان اما همچنان دستگاه های  ذی ربط همکاری لازم برای تخصیص زمین به این شهرداری را نمی دهند.

خبرنگار: فائزه تقی  زاده  

به گزارش استناد نیوز، علی اصغر قاسمی در نشست با اهالی منطقه کوچکسرا قائمشهر با بیان اینکه بودجه مصوب امسال این شهرداری 10 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده، افزود: در 6 ماه ابتدایی سال کمتر از 30 درصد از این بودجه تحقق یافت.

وی تصریح کرد: به نظرم این مساله از لحاظ درآمدی در شهرداری های کل کشور یک ضعف است.

شهردار کوهیخیل با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت عملیات زیرسازی و آسفالت 6 کیلومتر از حریم ساحل در شهر کوهیخیل انجام شده است، افزود: همچنین ایجاد راه دسترسی به ساحل با مشارکت راهداری در حال انجام شدن است.

قاسمی از دو بانده کردن راه دسترسی مسیر کوهیخیل به جویباربا مشارکت راهداری خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال روشنایی این مسیر هم نصب شود.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت صد در صد آسفالت معابر دارای سکونت در شهر کوهیخیل انجام شده است.

شهردار کوهیخیل با اعلام اینکه تنها شهر ساحلی هستیم که زمین ساحلی نداریم، گفت: باوجود مصوبه ستاد آزادسازی سواحل و کمیته عمران ساحل و فرمانداری شهرستان، اما همچنان دستگاه های  ذی ربط همکاری لازم برای تخصیص زمین به شهرداری را نمی دهند.

قاسمی در پایان از تفاهم نامه همکاری بین منابع طبیعی و راه و شهرسازی خبر داد و گفت که اراضی حریم شهری به راه و شهرسازی واگذار شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار