انعقاد تفاهم 7 هزار میلیارد تومانی برای حل مشکل فاضلاب در مازندران\
  • معاون عمرانی استاندار مازندران؛

انعقاد تفاهم 7 هزار میلیارد تومانی برای حل مشکل فاضلاب در مازندران

  • کد خبر: 2111102736
  • چاپ
  • انتشار: 19 آبان 1401 - 19:54

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری مازندران، گفت: استان مازندران و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) تفاهم نامه همکاری برای حل مشکل آب و فاضلاب سطح این استان امضاء کردند.

 خبرنگار: سامان سوهانیان

به گزارش استناد نیوز، دکتر رضا علیخانی شامگاه پنج شنبه در نشست با جمعی از اهالی منطقه کوچکسرا که در شهرستان قائمشهر برگزار شد، مبلغ اولیه این  تفاهم نامه را هفت هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

 وی با اعلام اینکه در این نشست ها باید فرصت را برای حل مشکلات، چالش ها و دغدغه های مردم غنیمت بشماریم، گفت: عمده مسائل و مشکلات روستائیان در زمینه های راه ، آب ، نهضت ملی مسکن بوده است.

معاون عمرانی استانداری مازندران مسائل و مشکلات مطرح شده در حوزه شهری را در زمینه های مدیریت بحران، آبهای سطحی، ترافیک، پسماند و غیره اعلام کرد.

دکتر علیخانی با اعلام اینکه در دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم اقدامات موثری صورت گرفته است، گفت: از مهم ترین این تلاش ها در حوزه زیربنایی و عمرانی در بخش آبهای روستایی بوده که در قالب طرح محرومیت زدایی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و آبفا استان در حال انجام شدن است.

وی با بیان اینکه همچنین نهضت آسفالت در حال انجام شدن است، افزود: در زمینه اجرایی شدن نهضت آسفالت بیش از 200 کیلومتر از مسیر راه روستایی و شهری سطح این استان آسفالت شده است.

معاون عمرانی استانداری مازندران در پایان از تفاهم نامه همکاری این استان با قرارگاه خاتم الانبیاء برای حل مشکل آب و فاضلاب خبر داد و گفت: مبلغ اولیه این تفاهم نامه هفت هزار میلیارد تومان است.

در پایان این مراسم معاون عمرانی استاندار مازندران به همراه دکتر کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر و مسئولین استانی و شهرستانی ضمن ادای احترام به شهدای منطقه کوچکسرا از چندین طرح بازدید به  عمل آوردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار