چرا طرح با مردم فرمانداری بابل، مورد اقبال مردم قرار گرفت؟\

چرا طرح با مردم فرمانداری بابل، مورد اقبال مردم قرار گرفت؟

  • کد خبر: 2111102731
  • چاپ
  • انتشار: 18 آبان 1401 - 18:47

طرح با مردم از جمله اقدامات مهم عزیززاده گرجی فرماندارویژه شهرستان بابل در راستای بررسی و حل مشکلات مردم به صورت حضوری و چهره به چهره در مساجد می باشد که از ابتدای سال جاری در این شهرستان کلید خورد.


به گزارش استناد نیوز، طرح با مردم که فرماندار به همراه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی هر هفته به یکی از محلات و روستاهای شهرستان بابل می روند با طرح مشکلات توسط مردم ، مدیران دستگاه های مرتبط با بررسی نسبت به رفع مشکلات در چارچوب قوانین اقدام جدی صورت می گیرد.
قطعا ادامه این روند از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گره گشای بسیاری از مشکلات مردم خواهد بود، کمترین اثر این اقدامات این است که شنیدن گلایه ها و درد و دل مردم از سوی مسئولان ارشد شهرستان و چنین روابطی بین ملت و دولت می تواند مردم را برای حل مشکلات با دولت همراه و هم قدم سازد.
مسئوليت‌پذيری مدیران كه همان پاسخگويی در مقابل مردم و اصالت دادن به حقوق آنان است، اساسی‌ترين نتيجه‌اش اعتماد‌آفرينی است كه می‌تواند زمينه‌ساز انجام وظايف مردم در برابر حكومت باشد و مهم‌ترين موارد آن عبارتند از: طرح مشكلات توسط مردم بدون دغدغه، ترس و پاسخ مناسب به آنان، صداقت و صراحت در پاسخگويی، خوشرويی و خوش خلقی در ارائه پاسخ، توجه به باورهای مشترك در مقام پاسخ دادن و پاسخگويی به پرسش در محدوده وظايف است.

مهم تر اینکه وقتی مسئولی در میان مردم حضور داشته باشد و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کند و صدای آنها را بشنود قطعا نمی تواند بی خیال باشد و بدون اینکه برای رفع مشکلات چاره اندیشی کند، شب آسوده بخوابد.
به هر حال عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل نشان داد مشکلات مردم با پشت میز نشینی مسئولان حل نخواهد شد و باید در بین مردم بود که این موضوع را می‌توان به فال نیک گرفت و امیدوار بود ادامه این روند گره گشای مشکلات مردم شهرستان بابل باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار