جوان گمشده بعد از 10 ساعت تلاش در جنگل های میاندورود پیدا شد\

جوان گمشده بعد از 10 ساعت تلاش در جنگل های میاندورود پیدا شد

  • کد خبر: 2111102725
  • چاپ
  • انتشار: 18 آبان 1401 - 11:41

سرپرست انتظامی میاندورود گفت: با تلاش 10 ساعته ماموران هلال اهمر و نیروی انتظامی جوان 20 ساله گمشده در جنگل های داربکلاء این شهرستان پیدا شد.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز، سرهنگ شهرام باقری گلوردی با اعلام این مطلب، افزود: با اعلام مفقودی جوان ۲۰ ساله در جنگل‌های داربکلاء این شهرستان ، بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این پسر، در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی گفت: در تحقیقات میدانی مأموران از وابستگان جوان مفقودی، مشخص شد که او به همراه دوستانش برای چیدن قارچ جنگلی به جنگل این منطقه رفته بود که گم شد.
سرپرست انتظامی میاندورود تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع به تمامی یگان‌های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و نیرو‌های انتظامی، هلال احمر و دیگر نیرو‌های محلی برای یافتن او به جستجو در محدوده جغرافیایی روستای محل و جنگل‌های اطراف پرداختند.
سرهنگ باقری افزود: سرانجام با تلاش مشترک تمامی نیرو‌های جستجو گر و عزم جدی مأموران، جوان ۲۰ ساله در فاصله ۱۰ کیلومتری جنگل، صحیح و سالم پیدا و تحویل خانواده اش شد.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود به خانواده‌ها توصیه کرد با توجه به فصل رویش قارچ جنگلی در تشخیص قارچ دقت کنند، چون قارچ سمی کشنده است و هیچ وقت در جنگل از یکدیگر جدا نشوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار