قدردانی مسئولان برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران از شهردار زحمت کش قائمشهر/ عنوان برترین غرفه نمایشگاه به شهرداری قائمشهر رسید\

قدردانی مسئولان برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران از شهردار زحمت کش قائمشهر/ عنوان برترین غرفه نمایشگاه به شهرداری قائمشهر رسید

  • کد خبر: 2111102719
  • چاپ
  • انتشار: 16 آبان 1401 - 09:06

شهرداری قائمشهر در نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندارن به عنوان برترین غرفه معرفی شد و شهردار زحمت کش این شهر هم توسط مسئولان برگزاری این نمایشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرنگار: مونا معینی 
به گزارش استناد نیوز، در مراسم اختتامیه شهرداری قائمشهر عنوان غرفه برتر نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران به شهرداری قائمشهر رسید. معاون استاندار، فرماندار و مسئولین برگزاری نمایشگاه ضمن قدردانی از مهندس کاظم علیپور شهردار قائمشهر و اعضای محترم شورای اسلامی از زحمات و حمایت‌های ایشان در برگزاری این نمایشگاه با اهدا یک لوح و تندیس یاد بود تجلیل بعمل آوردند.
در این مراسم اجرای موسیقی اصیل مازندرانی شور و حال خاصی به فضای نمایشگاه داده بود و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت؛ در پایان این مراسم تندیس و لوح سپاس به برخی غرفه داران نمونه و مسئولینی که در هفته مازندران در برگزاری بهتر نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران کوشیده اند، اهدا شد.

سلگی
موسیقی مازندران به عنوان گوشه ای از تنوع هنر عظیم استان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این مراسم، گفت: پرداختن به ریشه های عظیم تاریخی، سنت ها و ارزش های کهن دیار علویان بسیار مهم است زیرا دشمن نمی خواهد این ریشه های غنی و فرهنگی کشورمان که باعث پیوند ناگسستنی میان دین و مذهب می شود، برجسته شود.
دکتر روح الله سلگی از موسیقی مازندران به عنوان گوشه ای از تنوع هنر عظیم این استان نام برد و افزود: این سنت ها نسل به نسل در حال انتقال است بنابراین ما وظیفه داریم تا این فرهنگ که حاصل تمدن و انباشت قرن های هنرمندان است را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه بسیار خرسندیم که امسال نام مازندران برای اولین بار در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است، گفت: در حوزه فرهنگی کار بسیار مهمی بوده که نام مازندران در تقویم جمهوری اسلامی ایران بنام سومین استان کشور، ثبت شده است.

موسیقی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه به مناسبت هفته مازندران برنامه های متنوعی انجام و در حال برگزاری است، افزود: همایش بزرگداشت روز ملی مازندران در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان " امامزاده سلطان محمد کیا" در روستای صالحان بخش کجور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و مردم نوشهر و کجور برگزار شد.
سلگی با تاکید براینکه شادی و نشاط مردم برای ما مهم است، گفت: مبادا فریب توطئه ها و دسیسه های دشمن را بخوریم . آنان در شرایط سخت مردم و در روزهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس به صورت خائنانه به ملت ایران در خارج از کشور و یا در داخل، عملیات تروریستی علیه ملت ایران را انجام داده اند .
وی تصریح کرد: مبادا فریب افرادی را بخوریم که در روزهای آتش و خون ملت ایران را رها کردند و امروز بنام دفاع از دموکراسی و آزادی در شراکت بر تحریم ها علیه ملت ایران همسو با دشمن شده اند.
مراسم اختتامیه با حضور معاون سیاسی استاندار مازندران، مسئولین استانی و شهرستانی و شهروندان در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر برگزار شد.

شهرداری قائمشهر

شهرداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار