برای تکمیل پروژه بلوار یادگار امام شهر دماوند ۸ میلیارد تومان نیاز است\

برای تکمیل پروژه بلوار یادگار امام شهر دماوند ۸ میلیارد تومان نیاز است

  • کد خبر: 2111102708
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1401 - 11:53

سرپرست شهرداری دماوند اعلام کرد: برای تکمیل پروژه بلوار یادگار امام شهر دماوند ۸ میلیارد تومان نیاز است و پیش بینی می کنیم طی ۴۰ تا ۴۵ روز این پروژه تمام شود.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از شهرداری دماوند، محمود بهرامی روز شنبه با بیان اینکه بلوار یادگار امام یکی از پروژه های مهم توسعه معابر شهری دماوند است، گفت: عملیات انفجار جهت اجرای پروژه بلوار یادگار امام انجام شده و عملیات خاکبرداری در دست اجراست.
وی با بیان اینکه پس از خاکبرداری جدول‌گذاری و آسفالت انجام می شود و اگر نیاز به انفجار بعدی نداشته باشیم در عرض ۴۰ تا ۴۵ روز پروژه به اتمام می رسد، ادامه داد: طول این پروژه نیز یک کیلومتر است اما عرض آن زیاد و ۴۵ متر و شامل دو لاین است؛ جدولگذاری و زیرسازی آسفالت و روشنایی باید در آن اجرا شود.
این مقام مسئول افزود: برخی نقاط سخت نیاز به انفجار داشت و با دستگاه‌ها نمی‌شد انجام داد لذا طی دو مرحله باید انفجار صورت می‌گرفت و اکنون در حال جمع‌آوری لاشه‌های حاصل از انفجار هستیم و اعتبار نهایی این پروژه ۸ میلیارد تومان است.
سرپرست شهرداری دماوند در رابطه با راه‌های دسترسی بلوار یادگار هم گفت: بلوار یادگار امام با بلوار شهید بهشتی ارتباط دارد که ترافیک شهری را جواب می‌دهد.

اجرای پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی بلوار شهید بهشتی

بهرامی در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شهرداری دماوند اظهار داشت: پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی بلوار شهید بهشتی با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از پروژه‌هاست که شامل جدول و کفپوش هم است.

وی افزود: این پروژه تا محله جیلارد ادامه دارد و اگر اعتبار کفایت کند تعریض و پیاده‌سازی را اجرا می‌کنیم، در حال حاضر پروژه آغاز شده و از سمتی که آماده است اجرا می‌شود و در مابقی نقاط عملیات خاکبرداری در دست اجراست.

سرپرست شهرداری دماوند گفت: امید است طی یک یا دو ماه آینده این پروژه تکمیل شود اما اعتبار کافی نیست و اگر بتوانیم بازهم اعتبار جذب کنیم تا آرامستان جیلارد پروژه را ادامه می‌دهیم.

بهرامی تصریح کرد: طول این پروژه کمتر از یک کیلومتر است اما پیاده‌رو سازی دو طرف خیابان را شامل می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار