راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در قائمشهر برگزار شد\

راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در قائمشهر برگزار شد

  • کد خبر: 2111102699
  • چاپ
  • انتشار: 13 آبان 1401 - 10:36

راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان مصادف با سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز همزمان با سراسر کشور در شهرستان قائمشهر برگزار شد.

خبرنگار : مریم معینی 

به گزارش استناد نیوز، امروز جمعه جمع زیادی از دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، مسئولین و اقشار مختلف شهرستان قائمشهر از ساعت های اولیه با حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، انزجار خود را از استکبار جهانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دادند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت مظلومانۀ شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) در سراسر استان آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این مراسم از میدان طالقانی به سمت مصلی شهرستان قائمشهر راهپیمایی کردند که در طول مسیر به جمعیت شرکت کنندگان افزوده شد و این مراسم را بیش از سال های گذشته پرشور تر کرد.

دانش آموزان و دانشجویان و در کنار آنها مردم به مناسبت سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی(ره) با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر منافق ، مرگ بر ضد ولایت فقیه نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

همچنین در این مراسم شرکت کنندگان شعارهای همچون ؛ ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، الله اکبر خامنه ای رهبر ، ۱۳ آبان ماه سعادت ملت است و  ما ملت بصیریم ذلت نمیپذیریم  را هم سردادند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار