نمایشگاه توانمندی ها و توسعه مازندران در قائمشهر برپا شد\

نمایشگاه توانمندی ها و توسعه مازندران در قائمشهر برپا شد

  • کد خبر: 2111102693
  • چاپ
  • انتشار: 11 آبان 1401 - 18:04

نمایشگاه توانمندی ها و توسعه مازندران روز پنج شنبه با حضور استاندار مازندران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، معاون عمرانی استاندار مازندران، مسئولین استانی و شهرستانی در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر گشایش یافت.

 

به گزارش استناد نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این مراسم با بیان اینکه سالروز تاسیس حکومت علویان بنام روز مازندران نامگذاری شده است، گفت: همزمان با روز مازندران نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان در نمایشگاه بین المللی قائمشهر گشایش یافت.

روح الله سلگی با بیان اینکه این نمایشگاه در 145 غرفه در زمینه های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگی و هنری، علمی و دانش بنیان و اداری و خدماتی گشایش یافت، افزود: در این نمایشگاه غرفه داران توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: مردم مازندران در دوران باستانی و همچنین هر مقطعی از تاریخ افتخاراتی را بنام خود ثبت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان  با اشاره به اینکه در این مقطع مهم از تاریخ انقلاب همواره رسانه های معاند در حال سیاه نمایی هستند، گفت: در حال حاضر این رسانه ها با پردازش دروغ به مسائل کشور از جمله هرگونه بزرگنمایی بدنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی و آئین ها می تواند سدی بر این رسانه ها باشد.

نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان از امروز تا 15 آبان ماه از ساعت 4 تا 9 شب برای بازدید عموم برقرار است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار