هفت میلیون لیتر سوخت کشاورزی در ساری توزیع شد\

هفت میلیون لیتر سوخت کشاورزی در ساری توزیع شد

  • کد خبر: 2111102688
  • چاپ
  • انتشار: 11 آبان 1401 - 07:27

سرپرست مدیریت جهاد كشاورزي ساری از توزيع هفت میلیون ليتر سوخت سهميه اي حمايتي به بهره برداران بخش كشاورزي این شهرستان خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از مازندپاج، سید اسماعیل علوی اظهار كرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت میلیون و 82 هزار ليتر سوخت سهميه اي حمايتي براي آب تخت زمين هاي شاليزاري، شخم و شيار، تسطيح زمين هاي كشاورزي، استفاده از موتور پمپ و چاههای کشاورزی و برای مصرف در واحدهای مرغداری و دامداری شهرستان ساری توزيع شد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بيان اينكه توزيع سوخت در بخش كشاورزي این شهرستان برعهده این مديريت است، تصريح كرد: برای حمایت از تولید در بخش کشاورزی 6 میلیون و 676 هزار و 500 لیتر نفت گاز و 405 هزار و 587 ليتر نفت سفید در این شهرستان مصرف شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین توزیع سوخت در این دوره مربوط به مصرف ماشین آلات کشاورزی برای شخم و شیار مزارع کشاورزی بود.
وی با تاکید بر اینکه کشاورزان، مرغداران و دامداران در فصل زراعي، نبايد پس از صدورحواله سوخت زمان طولاني را براي دريافت آن از شركت هاي توزيع صرف كند، گفت: سهمیه سوخت به صورت دوره ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار