هیات امنا و بسیجی ها به دنبال برقراری امنیت در بقاع متبرکه هستند\
  • رئیس اداره اوقاف قائمشهر؛

هیات امنا و بسیجی ها به دنبال برقراری امنیت در بقاع متبرکه هستند

  • کد خبر: 2111102687
  • چاپ
  • انتشار: 11 آبان 1401 - 09:16

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه اغتشاشات اخیر صدمه ای به بقاع متبرکه این شهرستان نزد، گفت: در راستای تامین امنیت شهروندان، هیات امنا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج به صورت شبانه روزی در اطراف بقاع متبرکه  شاخص این شهرستان در حال گشت زنی هستند تا امنیت در بقاع مترکه و امام زادگان برقرار باشد.

 خبرنگار: مریم معینی 

علی فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه 106 بقعه متبرکه در سطح شهرستان قائمشهر وجود دارد که از این تعداد 16 بقعه شاخص است، افزود: در اغتشاشات اخیر صدمه ای به بقاع متبرکه این شهرستان وارد نشد.

وی با اعلام اینکه با توجه به اتفاقات تاسف برانگیز در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از هیات امناء و خادمین خواسته شد تا هوشیار تر باشند، ادامه داد: در راستای تامین امنیت شهروندان، هیات امنا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج به صورت شبانه روزی در اطراف بقاع متبرکه  شاخص در حال گشت زنی هستند تا امنیت در بقاع مترکه و امام زادگان برقرار باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر، تصریح کرد: همچنین در شرایط فعلی از هیات امنا و خدام خواسته ایم تا از تجمعات هیات های مذهبی در بقاع در حد مقبول جلوگیری کنند یا جلسات را با تعداد محدود برگزار کنند.

فتحی در مورد نصب دوربین مداربسته در بقاع متبرکه این شهرستان، گفت: به منظور ارتقای سطح امنیتی زائران، دوربین های مداربسته در بقاع متبرکه نصب می شود.

وی افزود: پیگیر هستیم تا نسبت به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در چهار بقعه متبرکه سطح این شهرستان اقدام کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر، تصریح کرد: همچنین به زودی از سوی این اداره مراسمی به منظور تجلیل از نیروی انتظامی و فعالان برقراری نظم و امنیت در اغتشاشات اخیر برگزار خواهد شد.

فتحی در پایان، با اشاره به اینکه  امسال درآمد بقاع متبرکه این شهرستان بیش از 400 میلیون تومان بوده است، گفت: درامد موقوفات هم بیش از 300 میلیارد ریال بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار