پروژه فاضلاب روستای شورکا آماده بهره برداری است\

پروژه فاضلاب روستای شورکا آماده بهره برداری است

  • کد خبر: 2111102674
  • چاپ
  • انتشار: 09 آبان 1401 - 11:30

مدیر امور آبفا شهرستان جویبار با بیان اینکه پروژه فاضلاب روستایی شورکا آماده بهره برداری است، گفت: در فاز نخست هفت کیلومتر شبکه گذاری جمع آوری فاضلاب اجرا و همچنین ایستگاه پمپاژ نصب شده است.

 خبرنگار: فائزه تقی زاده 

پیمان ابراهیمی روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه روستای شورکا 800 مشترک دارد، افزود: در فاز نخست این طرح 250 مشترک به شبکه فاضلاب متصل می شوند.

وی با اعلام اینکه اجرای فاز دوم طرح فاضلاب این روستا در دست مطالعه است، گفت: در این فاز هم پنج کیلومتر دیگر از شبکه گذاری جمع آوری فاضلاب اجرا خواهد شد و همچنین یک ایستگاه پمپاژ احداث می شود.

به گفته مدیر امور آبفا شهرستان جویبار با احداث پروژه فاضلاب روستایی شورکا تمام خانوار این روستا به شبکه فاضلاب متصل می شوند.

پایان خانه به دوشی ساختمان اداری آب و فاضلاب

ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه خط انتقال بهنمیر به بخش گیلخوارن در هفته دولت به بهره برداری رسید، افزود: این پروژه با 6 کیلومتر خط انتقال و هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که با اجرای این طرح مشکل آب شرب 16 روستای بخش گیلخواران مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان اداری آب و فاضلاب در مدت 6 ماه و هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت: این ساختمان در فضایی به مساحت 450 متر مربع جهت بهبود حال مشترکین ساخته شده است.

مدیر امور آبفا شهرستان جویبار در پایان با اعلام اینکه پروژه مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر کوهیخیل با پیش بینی اعتبار 20 میلیارد تومان هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه  هم جهت بهبود آب شرب شهر کوهیخیل، شهرک صنعتی، روستاهای از بخش مرکزی و گیلخواران در حال احداث است.

شهرستان جویبار 30 هزار مشترک دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار