ضرورت جمع آوری خاطرات و سیره نویسی شهیدان در جامعه\
  • نماینده ولی فقیه در مازندران؛

ضرورت جمع آوری خاطرات و سیره نویسی شهیدان در جامعه

  • کد خبر: 2111102671
  • چاپ
  • انتشار: 09 آبان 1401 - 08:34

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جمع آوری خاطرات شهدا در قالب شناسنامه ای، بر لزوم سیره نویسی در سطح گسترده و عمیق‌تر تأکید کرد و گفت: کار در حوزه شهدا فراوان است و در بیان خاطرات ملاحظه کاری نباید صورت بگیرد چراکه این‌ها حق الناس است و باید گفته شود و اگر بازگو نشود در دل می‌ماند و دفن خواهد شد و این گوهر باید به دست آیندگان برسد.


به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای مشارکت روحانیت دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) و سالروز شهید «محمدحسین فهمیده» گفت: همه دنبال یک مقصد هستیم و آن رضایت خداوند و حضرت ولیعصر (عج) و رسیدن به کمال انسانی و قرب الهی ،شهادت است.
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل و مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خواستار توجه جدی به این حوزه شد و بیان کرد: شهدا از هر صنفی متعلق به اسلام، تاریخ و آینده بشر هستند.
امام جمعه ساری با اشاره به جمع آوری خاطرات شهدا در قالب شناسنامه ای، بر لزوم سیره نویسی در سطح گسترده و عمیق‌تر تأکید کرد و ادامه داد: کار در حوزه شهدا فراوان است و در بیان خاطرات ملاحظه کاری نباید صورت بگیرد چراکه این‌ها حق الناس است و باید گفته شود و اگر بازگو نشود در دل می‌ماند و دفن خواهد شد و این گوهر باید به دست آیندگان برسد.
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه جمع آوری خاطرات شهدای روحانی باید بانی داشته باشد، گفت: به سر کار آوردن هم مسئله‌ای مهم است و این کار باید با جدیت پیگیری شود. منبع صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار