۳ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت/بیش از یکهزار بازرسی از واحدهای نانوایی قائمشهر انجام شد\

۳ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت/بیش از یکهزار بازرسی از واحدهای نانوایی قائمشهر انجام شد

  • کد خبر: 2111102659
  • چاپ
  • انتشار: 08 آبان 1401 - 12:48

رئیس اداره صنعت. معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه ۱۷ واحد راکد در سطح این شهرستان وجود دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت و ۳ واحد دیگر هم تا پایان امسال به مدار تولید بازمی‌گردد. 

 خبرنگار: سها سوهانیان

مجید ابراهیم نژاد روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز عمده مشکل این واحدها را بانک و تسهیلات اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون یکهزار و ۱۶۷ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان انجام شده است، گفت: این بازرسی ها به تشکیل ۱۴۱ پرونده تخلف منجر شده است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر بیان کرد: ارزش این تخلف ها چهار میلیارد و ۲۱۰ میلیون و ۸۵۶ هزار ریال است که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ابراهیم نژاد با بیان اینکه در حال حاضر ۴۳۰ نانوایی در این شهرستان فعال است، افزود: از این تعداد ۴۲۰ نانوایی به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند و مابقی هم باید نسبت به این امر اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه با هدف مقابله با گران فروشی و کم فروشی و غیره ۱۰ هزار و ۸۰۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد، گفت: این بازرسی ها به تشکیل ۷۴۷ پرونده تخلف منجر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر بیان کرد: همچنین در این بازرسی ها ۳۸ مورد قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال شناسایی و جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ابراهیم نژاد در پایان گفت :شهروندان شهرستان قائمشهر می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار