تخریب 23 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بابل\
  • مدیر جهاد کشاورزی بابل؛

تخریب 23 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بابل

  • کد خبر: 2111102655
  • چاپ
  • انتشار: 08 آبان 1401 - 09:08

مدير جهاد كشاورزي بابل از قلع و قمع 23 تغييركاربري غير مجازدر زمين هاي كشاورزي بابل خبرداد.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي بابل ، محسن علي گل زاده اظهاركرد : به منظور حفظ و صيانت از عرصه هاي كشاورزي و استمرار توليد ، در راستاي اجراي تبصره دو ماده 10 قانون حفظ كاربري اراضي زراعي و باغي ، دوم آبان ماه امسال 23 مورد ساخت و ساز غير مجاز در زمين هاي كشاورزي بابل قلع و قمع شد .
مدير جهاد كشاورزي بابل با بيان اينكه با اين قلع و قمع مساحت یک هزارو 328 متر مربع از اراضي كشاورزي به چرخه توليد بازگشت تصريح كرد : عمليات اجراي احكام قلع و قمع در اراضي زراعي و باغي با حضور و همراهي نيروهاي يگان امداد انتظامي، نماينده دادستان واكيپي از امور اراضي جهادكشاورزي اين شهرستان‌ انجام شد.
وي بابيان اينكه توسعه و تقويت كشاورزي مي تواند به عنوان فعاليت هاي اقتصادي نقش موثري در ارتقاء در آمد و تحقق اهداف توسعه كشاورزي پايدار داشته باشد ياد آور شد : با هرگونه ساخت و ساز غير مجاز در زمينهاي كشاورزي كه منابع تامين كننده امنيت غذايي را تهديد نمايد طبق قانون حفظ كاربري برخورد خواهد شد .
علي گل زاده افزود : مالكين اراضي زراعي و باغي قبل از ساخت و ساز غير مجاز دراراضي خود جهت مشاوره و مجوز به مديريت و مراكز جهاد كشاورزي مراجعه كنند.
مدير جهاد كشاورزي بابل با اشاره باينكه گشت حفاظت از اراضي كشاورزي به طور مستمر در حال رصد فعاليت هاي بخش كشاورزي شهرستان است ، افزود : سامانه تلفني ۱۳۱ با باهدف تقويت مشاركت مردمي و نظارت همگاني براي حفاظت از اراضي كشاورزي، جهت پيشگيري و برخورد با ساخت و سازهاي غيرمجاز در اراضي زراعي و باغي آماده دريافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمي در اين خصوص است .

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار