افسران جنگ تحریمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستند\

افسران جنگ تحریمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستند

  • کد خبر: 2111102626
  • چاپ
  • انتشار: 30 مهر 1401 - 14:05

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ملت ایران همانگونه که در جنگ تحمیلی سرافراز شد، در جنگ تحریمی نیز با میدان‌داری فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان پیروز و سرافراز خواهد شد، تصریح کرد: افسران جنگ تحریمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستند که باید برای پیروزی در این نبرد تلاش کنند.


به گزارش روز شنبه استناد نیوز، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در آئین گرامیداشت روز ملی صادرات از همه دست‌اندرکاران به ویژه صادرکنندگان که در عرصه صادرات افتخارات بزرگی برای کشور آفریدند و با وجود تحریم‌ها و تهدیدها باعث رشد صادرات کشور شدند، قدردانی کرد و گفت: رشد ۴۰ درصدی صادرات در سال گذشته و رشد ۱۳ درصدی صادرات غیرنفتی در سال جاری نشان از عزم صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.
رئیس جمهور مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات را نماد و نمودی از توجه به صادرات و صادرکنندگان دانست و افزود: طبیعتا در این نشست باید به موانع صادرات و راهکارهای رشد صادرات توجه شود و در این زمینه بهتر و بیشتر از هر نظر، دیدگاه‌های صادرکنندگان قابل توجه است.
دکتر رئیسی با بیان اینکه کارگروه‌هایی که برای رشد صادرات و رفع موانع پیش‌روی صادرکنندگان فعالیت می‌کنند، باید به نگاه‌ها و نظرات صادرکنندگان بیش و پیش از دیگران توجه کنند، اظهار داشت: صادرکنندگان میدان‌داران این عرصه هستند و صادرات بدون تردید لازمه یک تولید پایدار است.
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امسال تمام تلاش ما باید در جهت رشد تولید، به ویژه تولید دانش‌پایه و فناوری‌پایه باشد. دانشگاه باید در کنار صنعت، معدن، کشاورزی و سایر عرصه‌های تولید قرار گیرد. اگر بازار، اقتصاد و تولید ما دانش‌پایه و فناوری‌پایه شد، شاهد رشد ارزش افزوده، افزایش تولید، رشد اشتغال و رفع بیکاری و تولید کالاهای نام‌آور در منطقه و جهان خواهیم بود.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار