۲۷۰۰نفر از ایتام از حمایت های مادی و معنوی حامیان بهره مند هستند/ یکهزار و 300 واحد مسکن مددجویی دردست ساخت است\
  • مدیر کل کمیته امداد مازندران؛

۲۷۰۰نفر از ایتام از حمایت های مادی و معنوی حامیان بهره مند هستند/ یکهزار و 300 واحد مسکن مددجویی دردست ساخت است

  • کد خبر: 2111102625
  • چاپ
  • انتشار: 30 مهر 1401 - 12:49

مدیر کل کمیته امداد مازندران در دیدار با دکتر حسینی پور استاندار مازندران گفت: در مازندران دو هزار ۷۰۰نفر از ایتام و ۹هزار و ۷۰۰نفر از فرزندان طرح محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند.


به گزارش روز شنبه استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ، مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: پویش مردمی «به عشق علی» بمنظور جذب حامی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین اجرا می شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه های کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان افزود: جشن رمضان یکی از آن برنامه ها است با بخش های معرفی کارآفرینان برتر و بخشی دیگر گلریزان و کمک های مومنانه و... برگزار می شود که خیران در این بخش مساعدت های لازم را دارند.
مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در راستای کمک به نیازمندان انجام شد، تصریح کرد: سال گذشته سامانه امداد هوشمند به منظور تسریع در ارائه خدمات ،تکریم مددجویان و بروز رسانی اطلاعات آنان راه اندازی شد.
وی بیان داشت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است و امسال ۱۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد می شود.
مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه هزار و‌۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است ، گفت: پنج هزار و ۴۰۰مددجو در استان مستاجر هستند و دو هزار و ۵۰۰نفر در اولویت مسکن بوده و هزار نفر دارای زمین و هزار و ۵۰۰نفر فاقد زمین هستند که در تلاشیم تا با کمک خیران برای این افراد زمین برای ساخت مسکن فراهم شود.
حجت‌الاسلام عالیشاه خاطر نشان کرد: با همدلی و وفاق در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید گام برداریم.
دکتر حسینی پور استاندار مازندران هم در این دیدار از تلاش کارکنان کمیته امداد مازندران برای کمک به نیازمندان تقدیر کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار