شهرداری ساری در پایان سال تخفیف ویژه عوارض ساختمانی ندارد\

شهرداری ساری در پایان سال تخفیف ویژه عوارض ساختمانی ندارد

  • کد خبر: 2111102618
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1401 - 09:07

سرپرست مدیریت درآمد و املاک شهرداری ساری گفت: پرداخت عوارض ساختمانی به شکل نقدی شامل تخفیف اعمال شده در همان ابتدای سال 1401است و برای پایان سال تخفیف ویژه‌ای نداریم.


به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، شکرالله نجفی اظهار کرد: تا پایان سال جاری تخفیف عوارض و بهای خدمات برای متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی برابر مفاد تعرفه عوارض سال 1401 است و در پایان سال تخفیف ویژه نداریم.
وی افزود: میزان معافیت عوارض بهای خدمات در زمان صدور پروانه به شرط پرداخت تمامی بدهی به صورت یکجا در فصل پاییز 20 درصد و در زمستان 15 درصد است.
سرپرست مدیریت درآمد و املاک شهرداری ساری گفت: شهروندانی که بنا به دلایلی تخلفات ساختمانی کمیسیون‌های ماده صد و با رای ابقاء تثبیت بنا جریمه شده‌اند می‌توانند حداکثر تا یک ماه پس از آخرین رای به شرط پرداخت تمامی بدهی به صورت یکجا در فصل پاییز 20 درصد و در فصل زمستان 15 درصد از معافیت عوارض و بهای خدمات برخوردار شوند.
شایان ذکر است با مصوبه شورای اسلامی شهر ساری، شهرداری ساری پرداخت عوارض ساختمانی از سوی شهروندان را به صورت نقدی با تخفیف فصل بهار 30 درصد و فصل تابستان 25 درصد اعمال کرده و در فصول پاییز و زمستان سال جاری به ترتیب تخفیف‌های 20 و 15 درصدی اعمال می‌شود.
بنابراین شهرداری ساری در این مورد تخفیف ویژه‌ای در پایان سال لحاظ نخواهد کرد و با همین الگو موارد به انجام می‌رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار