فرصت ورود فعالان اقتصادی مازندران به بازارهای بین المللی با آموزش / چرا دوره DBA دیپلماسی اقتصادی؟\

فرصت ورود فعالان اقتصادی مازندران به بازارهای بین المللی با آموزش / چرا دوره DBA دیپلماسی اقتصادی؟

  • کد خبر: 2111102606
  • چاپ
  • انتشار: 25 مهر 1401 - 23:41

خانه دیپلماسی ایران با هدف تقویت مذاکره و کسب بازارهای بین المللی دوره کاربردی DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی را برای فعالین اقتصادی استان مازندران برگزار خواهد کرد.

به گزارش استناد نیوز، قطعا گام اول و اساسی ورود به بازارهای بین المللی برای تجارت و لازمه موفقیت در این حوزه آموزشی خواهد بود که تمام بخش های مرتبط اعم از بخش دولتی و خصوصی  را شامل شود.

چنین آموزشی باید به صورت کاربردی انجام شود تا زمینه ساز شکوفایی اقتصادی و بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه فراوان موجود در کشور برای تجارت بین الملل بخصوص در استان های مرزی و شمالی باشد.

به این منظور خانه دیپلماسی ایران نخستین دوره DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی را در قالب ۱۳ درس کاربردی و نوین برای آموزش حرفه ای فعالان و بنگاه‌های اقتصادی طراحی کرده است.

 

افراد علاقمند به فعالیت اقتصادی در سایر کشورها می توانند در این دوره ها شرکت کنند و آداب تشریفات، زبان بدن، اصول و فنون مذاکره، دیپلماسی عمومی، دیپلماسی اقتصادی دیپلماسی و اقتصاد هنر، دیپلماسی ورزشی، دیپلماسی گردشگری و دیپلماسی سلامت را تحت نظر اساتید برجسته که عمدتا از سفرا و مقامات ارشد وزارت امور خارجه در سال‌های گذشته بوده اند به صورت کاملا کاربردی بياموزند.

 

دوره های «DBA» خانه دیپلماسی ایران در استان های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، کرمان، اصفهان، فارس، بوشهر و هرمزگان برگزار خواهد شد و در پایان دوره با همکاری دانشگاه پیام نور مدرک دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار به دانش آموختگان ارائه خواهد شد.

 

علاقه مندان شرکت در دوره DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی در استان مازندران می توانند با شماره 09119111129 تماس حاصل نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار