اختصاص 6 میلیارد تومانی برای بروزرسانی تجهیزات فنی و حرفه ای در قائمشهر\

اختصاص 6 میلیارد تومانی برای بروزرسانی تجهیزات فنی و حرفه ای در قائمشهر

  • کد خبر: 2111102592
  • چاپ
  • انتشار: 24 مهر 1401 - 15:11

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قائمشهر با بیان اینکه از محل سفر ریاست جمهوری 6 میلیارد تومان برای بروزرسانی تجهیزات کارگاهای فنی و حرفه ای این شهرستان اختصاص یافت، گفت: در مرحله اول بروزرسانی 3 کارگاه با اعتباری بیش از 600 میلیون تومان انجام شد.

خبرنگار: سها سوهانیان 

سید بهنام مهردل روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه 18 کارگاه فنی و حرفه ای در این شهرستان وجود  دارد، افزود: در مرحله اول بروزرسانی 3 کارگاه انجام شد و با تخصیص کامل اعتبار می توانیم نسبت به بروزرسانی تمام کارگاه ها اقدام کنیم.

وی ، گفت: همچنین از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری نسبت به راه اندازی کارگاه های فیبرنوری و دوربین مداربسته در این شهرستان اقدام شده است.

رئیس فنی و حرفه ای شهرستان قائمشهر، بیان کرد: رئیس جمهور در سفر خود توجه خاص به تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه ای داشته است.

بیش از 6 هزار و 727 نفر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

مهردل، بیان کرد: بیش از 6 هزار و 727 نفر در سال گذشته و امسال آموزش های مهارتی را در بخش های دولتی و خصوصی این شهرستان فرا گرفتند.

وی در پایان گفت: در سال گذشته فنی و حرفه ای از طریق اجرای مهارت آموزی برای 580 نفر از جوانان این شهرستان اشتغال ایجاد کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار