2 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری قائمشهر اضافه می شود/ تامین اعتبار 700 تن قیر\

2 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری قائمشهر اضافه می شود/ تامین اعتبار 700 تن قیر

  • کد خبر: 2111102557
  • چاپ
  • انتشار: 14 مهر 1401 - 17:07

شهردار قائمشهر، گفت: کمتر از 2 ماه دیگر 2 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری قائمشهر اضافه می شود که 25 درصد اعتبار آن توسط شهرداری و 75 درصد دیگر توسط دولت تامین می شود.

 

به گزارش استناد نیوز، کاظم علیپور روز پنج شنبه در جلسه علنی شورای شهر قائمشهر با بیان اینکه سازمان شهرداری ها نقش بسیار مهمی در توسعه و ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری دارند، افزود: حدود 10 میلیارد تومان برای این دستگاه ها واریز شد که از این میزان 2 میلیارد و 800 میلیون تومان توسط شهرداری قائمشهر پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه سازمان شهرداری ها پنج هزار دستگاه با شرکت اتوبوس رانی قرارداد دارند، گفت: از این تعداد پنح دستگاه از قبیل ون و وی آی پی را برای شهرداری قائمشهر درخواست کرده ایم که 29 درصد اعتبار آن توسط شهرداری و مابقی توسط دولت پرداخت می شود.

شهردار قائمشهر در ادامه با بیان اینکه دغدغه 12 ساله پروژه نگین شمال با حمایت اعضای شورای شهر در حال رفع شدن است، افزود: یکی از سیاست های شهردرای و شورای شهر قائمشهر تامین پارکینگ عمومی است.

به گفته علیپور تا پایان امسال هفت پلاک با کاربری پارکینگ در سطح شهر قائمشهر تملک می شود.

شهردار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در سطح این شهر از 20 روز آینده آغاز می شود، گفت: 700 تن قیر مورد نیاز برای تحقق نهضت آسفالت از سازمان شهرداری های کشور برای شهر قائمشهر تامین اعتبار شده است که امیدواریم هرچه زودتر اختصاص پیدا کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار