تکذیب افزایش قیمت روغن خوراکی و برنج وارداتی در کرمانشاه\

تکذیب افزایش قیمت روغن خوراکی و برنج وارداتی در کرمانشاه

  • کد خبر: 2111102507
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1401 - 13:25

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: شایعه افزایش قیمت روغن و برنج وارداتی را به شدت تکذیب می‌‌کنیم و تا پایان سال در ادامه برنامه هدفمندسازی یارانه‌ها هیچگونه افزایش قیمتی در هیچ کالای اساسی اعمال نخواهد شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا عباسی سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان این مطلب، اظهار کرد: طرح هدفمندسازی یارانه‌ها از ۲۱ اردیبهشت‌ماه با دستور رییس جمهور مبنی بر تبدیل ارز ۴۲۰۰ تومانی برخی از کالاهای اساسی به ارز نیمایی اجرایی شد که ماب التفاوت این قیمت‌ها به صورت یارانه به مردم پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: در این بین برخی از افراد سودجو در برخی از اقلام شروع به گرانفروشی کردند که به شدت از طریق اتاق اصناف، اتاق صمت، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی دادگستری و تعزیرات برخورد با این افراد در دستور کار قرار گرفت.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: چند روزی است که متأسفانه شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت روغن و برنج وارداتی را در بازار داریم که به شدت این موضوع تکذیب می‌شود و تا پایان سال در ادامه برنامه هدفمندسازی یارانه‌ها هیچگونه افزایش قیمتی در هیچ کالای اساسی اعمال نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حال رصد تمام فروشگاه‌ها و انبارهای سطح استان هستیم تا گرانفروشی اتفاق نیفتد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار