۴۰۰ بسته لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان نیازمند سوادکوه توزیع شد\

۴۰۰ بسته لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان نیازمند سوادکوه توزیع شد

  • کد خبر: 2111102491
  • چاپ
  • انتشار: 30 شهریور 1401 - 16:20

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سوادکوه، گفت: به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس و در آستانه سال تحصیلی جدید 400 بسته لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این شهرستان توزیع شد.


به گزارش استناد نیوز، علیرضاعابدی فیروزجایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: بر همین اساس این نهاد با همکاری بسیج دانش آموزی ، بسیج سازندگی سپاه شهرستان، آستان قدس، آموزش و پرورش، مجمع خیرین شهرستان سوادکوه ، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، و گروه جهادی عبدالله والی امداد شهرستان و خیرین شهدای گمنام نسبت به تهیه ۴۰۰ پک دانش آموزی شامل لوازم التحریر، کوله دانش آموزی، کفش، پیراهن و شلوار اقدام کرده است.
وی با اعلام اینکه ارزش هر بسته یک میلیون و پانصد هزار تومان، گفت که در مجموع ارزش این بسته ها ۶۰۰ میلیون تومان می باشد که که با حضور مسئولین شهرستانی در محل سپاه شهرستان توزیع شد .
رییس اداره امداد شهرستان سوادکوه با بیان اینکه حمایت از علم، دانش و رسیدگی به امورات تحصیلی و فرهنگی نیازمندان در دستور کار این نهاد و هم افزایی سایر دستگاه‌های همکار قرار دارد افزود: باتوجه به شروع سال تحصیلی جدید دانش آموزانی هستند که منتظر تامین لوازم تحصیلی از سوی خیرین و دستگاهای حمایتی می باشند .
عابدی در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع بسته های دانش آموزی تعداد ۱۵۰ بسته پروتئین بین خانواد های نیازمند توزیع شد، گفت: این بسته ها شامل گوشت مرغ و گوسفند است که توسط سپاه شهرستان تهیه و ارزش آن هم ۸۵ میلیون تومان می باشد.
تعداد ۱۹۰۰ نفر مددجو تحت پوشش این نهاد در این شهرستان هستند و از خدمات برخوردارند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار