3500 برنامه در هفته دفاع مقدس در مازندران اجرا می شود/ رونمایی از 20 کتاب صوتی ویژه شهدا و رزمندگان\

3500 برنامه در هفته دفاع مقدس در مازندران اجرا می شود/ رونمایی از 20 کتاب صوتی ویژه شهدا و رزمندگان

  • کد خبر: 2111102471
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1401 - 16:11

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اجرای سه هزار و ۳۰۰ برنامه در قالب ۳۵ عنوان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.


به گزارش استناد نیوز ، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله ملکی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران ، برپایی یادواره شهدا، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی، پیاده روی خانوادگی، شب شعر و خاطر گویی، برپایی نمایشگاه، دیدار با جانبازان، برپایی تریبون آزاد در فضای باز، فضا سازی محیطی، تکریم از ۶۰ هزار جانباز و ایثارگر را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان عنوان کرد.
وی از تشکیل و راه اندازی ۱۶ کمیته در قالب ۴۳ ستاد برای اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد و اظهار داشت: رونمایی از ۳۰ کتاب مکتوب و ۲۰ کتاب صوتی مربوط به شهدا و رزمندگان، رژه نیروهای مسلح، دیدار فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با آعاز سال تحصیلی جدید و اجتماع بزرگ سلام فرمانده با حضور یکهزار نفر از مردم را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران معرفی کرد.

سردار ملکی با بیان این که باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به صورت مردمی و با حضور گروه‌های مختلف سیاسی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باشکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود،گفت : برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت اهداف پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار در پاسداری از دین مبین اسلام خواهد بود.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران بر لزوم تبیین ارزش ها و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و گفت : هنور نتوانسته‌ایم دستاوردهای دفاع مقدس را بدرستی در جامعه تبیین و بازگو کنیم بگونه‌ای که نسل جدید هم اکنون از آشنایی کمی با دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس برخوردارند.
وی با بیان این که جهان استکبار با بسبج تمام امکانات از هیج تلاش و کوششی برای تبلیغ علیه نظام و ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نمی کند، افزود : مردم با بصیرت و بینش باز سیاسی و با تبعیت از ولایت فقیه ثابت کرده اند که همچنان حافظ منافع نظام اسلام هستند.
سردار ملکی یکی از مولفه های قدرت نظام اسلامی را مردم دانست و گفت : مردم با وجود مشکلات اقتصادی و با ایستادگی و مقاومت در برابر سران استکبار، ثابت کرده اند که پای ارزش های نظام ایستاده اند.
مدیرکل حفاظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به دسایس سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ، گفت : با وجود تمام مشکلات که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است، نظام اسلامی با پشتوانه مردمی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می‌دهد.
سردار ملکی بر لزوم اتخاذ راهکار درست و اصولی توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و متولیان امور فرهنگی برای تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت : در صورت نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ، نظام اسلامی از توطئه دشمنان در امان خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار