17 هزار و 500 فرصت شغلی توسط کمیته امداد مازندران ایجاد می شود/ وجود 20 هزار دانش آموز نیازمند در مازندران\

17 هزار و 500 فرصت شغلی توسط کمیته امداد مازندران ایجاد می شود/ وجود 20 هزار دانش آموز نیازمند در مازندران

  • کد خبر: 2111102467
  • چاپ
  • انتشار: 23 شهریور 1401 - 14:43

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران با بیان اینکه تا پایان امسال حدود 17 هزار و 500 فرصت شغلی برای نیازمندان سطح این استان ایجاد می شود، گفت: امسال بیش از 800 میلیارد تومان برای فرصت شغلی در نظر گرفته شده است.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام بشیر عالیشاه روز چهارشنبه در رزمایش توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند که در مصلی قائمشهر برگزار شد، افزود: تا خردادماه امسال و با کمک خیرین حدود سه هزار دستگاه لوازم خانگی بین نیازمندان سطح این استان اهداء شده است.

وی با اعلام اینکه 350 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است، گفت: هر جهیزیه به ارزش 40 میلیون تومان بود که بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه جشن عاطفه ها از 15 مردادماه امسال آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: تاکنون خیرین در پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان 3 میلیارد تومان کمک کردند و ما همچنان نیازمند مساعدت خیرین هستیم.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 20 هزار دانش آموز نیازمند در سطح این استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 12 هزار دانش آموز تحت پوشش این اداره کل قرار دارند.

وی سرانه تحصیلی برای هر دانش آموز را یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: حدود 20 میلیارد تومان نیاز است تا بتوانیم برای دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر، کیف و کفش تهیه و بین آنان توزیع کنیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران در ادامه با اعلام اینکه 419 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در کنکور امسال شرکت کردند، گفت: 367 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در کنکور سراسری پذیرفته شدند.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه کمیته امداد در بحث فرهنگی پیشگام است، افزود: این نهاد برای شکوفایی استعداد های دانش اموزان تحت حمایت برنامه های را برگزار می کند .

وی در پایان با اشاره به اینکه هیچ نوعروس پشت نوبت جهیزیه در سطح این استان نداریم، گفت: همچنین پشت نوبت لوازم خانگی در سطح این استان به صفر رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار