جواد اصلانی سرپرست فرمانداری عباس آباد شد\

جواد اصلانی سرپرست فرمانداری عباس آباد شد

  • کد خبر: 2111102462
  • چاپ
  • انتشار: 22 شهریور 1401 - 13:29

جواد اصلانی سرپرست فرمانداری عباس آباد روز سه شنبه طی آیینی با حضور استاندار مازندران معرفی و از زحمات مسلم قبادیان سرپرست پیشین این نهاد قدردانی شد.


به گزارش استناد نیوز، جواد اصلانی از نیروهای وزارت کشور و دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته ارتباطات است که مسوولیت هایی از جمله فرمانداری عباس آباد طی سال های ۹۷ تا ۹۸ ، معاون سیاسی امنیتی شهرستان رامسر و کارشناس فنی فرمانداری شهرستان تنکابن در کارنامه کاری اش دارد.
مسلم قبادیان پس از عباسعلی شیرینی همپا فرماندار پیشین عباس آباد از آبان ماه سال گذشته تاکنون سرپرستی فرماندار عباس آباد را بر عهده داشت.
سرپرست فرمانداری عباس آباد گفت : از ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم با تخصیص تسهیلات به مبلغ بیش از ۴۳ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی بیش از ۶۰۰ نفر مشغول به کار شدند.
مسلم قبادیان افزود : علاوه بر آن ۱۲۰ نفر هم با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان در قالب اجرای طرح های توسعه ای در شهرک صنعتی سلمانشهر اشتغال ایجاد شد.
جواد اصلانی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عباس آباد هم گفت : با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات موجود با توجه به شناخت سعی می کنم برای توسعه و رونق اقتصادی شهرستان بهره ببرم.
جواد اصلانی افزود: این منطقه در حوزه کشاورزی به عنوان قطب تولید گل و گیاه شناخته شده است بنابراین یکی از اقدامات اولویت دار پیگیر رفع موانع و مشکلات پایانه گل و گیاه است.
وی با قدردانی از استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی غرب مازندران در دریافت مجوز دانشکده تخصصی علوم پزشکی در شهرستان تنکابن اظهارداشت: با ساخت و راه اندازی این دانشکده گامی موثر برای رفع نگرانی و دغدغه مردم این خطه از استان مازندران درحوزه درمان برداشته خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار