گازرسانی به روستاها از مهاجرت جوانان به شهر جلوگیری می کند/ گازرسانی به ۱۸ روستای کوهستانی تنکابن\

گازرسانی به روستاها از مهاجرت جوانان به شهر جلوگیری می کند/ گازرسانی به ۱۸ روستای کوهستانی تنکابن

  • کد خبر: 2111102455
  • چاپ
  • انتشار: 21 شهریور 1401 - 11:59

سرپرست شرکت گاز مازندران با تکمیل گازرسانی به 18 روستای منطقه کوهستانی شهرستان تنکابن، این منطقه تا پایان سال به عنوان شهر سبز معرفی می شود.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی در پی سفر یکروزه استاندار مازندران به شهرستان تنکابن و در راستای بازدید از پروژه های گازرسانی با اشاره به گازرسانی به 18 روستای محروم و کوهستانی بخش سه هزار شهرستان تنکابن اظهار داشت: با تکمیل گازرسانی روستاهای این منطقه، تنکابن به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۹.۹ درصد خانوارهای شهری و ۹6 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: این استان از نظر مشترکان خانگی با ۹۲ درصد رتبه دوم کشور را عهده دار است.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اظهار اینکه با گازرسانی به 18روستای کوهستانی بخش سه هزار شهرستان تنکابن بیش از دو هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، افزود: گازرسانی به روستاهای بخش سه هزار از چهار سال قبل شروع شد و 20 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

مایلی رستمی تصریح داشت: گازرسانی در جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها و اشتغالزایی نقش مهمی دارد.

وی گاز را یک انرژی ارزان‌ و پاک دانست و یادآور شد: حفظ محیط زیست، کاهش هزینه سوخت برای مردم، صرفه‌جویی ارزی برای دولت، از جمله دستاورد گازرسانی در مازندران است.

سرپرست شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای پروژه‌های باقی‌مانده بند «ق» و «د» تا سال 1402 تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار