\

۷ درصد جمعیت قائمشهر دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کردند

  • کد خبر: 2111102450
  • چاپ
  • انتشار: 21 شهریور 1401 - 10:25

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مردم توصیه می‌کنیم که دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند، گفت: تاکنون هفت درصد از جمعیت اين شهرستان نسبت به تزریق دز یادآور خود اقدام کرده اند.

خبرنگار : مریم معینی 

دکتر محمد گران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز ، افزود: متاسفانه به دلیل بی توجهی و ساده انگاری مردم استقبال مناسبی برای تزریق دز یادآور صورت نگرفته است.

وی با اعلام اینکه تاکنون هفت درصد جمعیت قائمشهر دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: تا این مدت بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان نوبت اول، ۸۵ درصد نوبت دوم و ۵۴ درصد هم نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تزریق واکسن تاثیر زیادی در کاهش بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا دارد، افزود : به مردم توصیه می‌کنیم تا نسبت به تزریق واکسن کرونا خود اقدام کنند.

دکتر گران رعایت پروتکل های بهداشتی را همچنان مورد توجه دانست و نسبت به کاهش سطح رعایت این دستورالعمل ها ابراز نگرانی کرد.

وی در پایان با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان رازی بستری و ۳ نفر ترخیص شدند، گفت: هم اکنون پنج نفر به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

هم اکنون وضعیت رنگ بندی کرونایی در شهرستان قائمشهر زرد است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار