مازندران پیشرو در صنعت چاپ و بسته بندی کشور است\

مازندران پیشرو در صنعت چاپ و بسته بندی کشور است

  • کد خبر: 2111102446
  • چاپ
  • انتشار: 13 شهریور 1401 - 12:58

مدیر کل ارشاد: مازندران با اعلام اینکه ۵۳۳ واحد چاپخانه در سطح استان وجود دارد ، گفت: این استان پیشرو در صنعت چاپ و بسته بندی کشور است .

به گزارش استناد نیوز و به نقل از صدا و سیما،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بمناسبت روز صنعت چاپ در جریان بازدید از چند واحد چاپخانه در قائمشهر از تخصصی شدن صنعت چاپ در استان خبر داد.

جوادی با مهم شمردن صنعت چاپ به عنوان یکی از ارکان اصلی اطلاع رسانی و آگاهی در مسیرتوسعه کشور گفت: در استان مازندران ۵۳۳ واحد چاپخانه دیجیتال، افست و سیلک مشغول فعالیت هستند که ۱۴۰ واحدآن افست می‌باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، توسعه صنعت چاپ بسته بندی محصولات را از توفیقات صنعتگران چاپ این استان نام برد که با تخصصی شدن صنعت چاپ، کسب و کار تولید کنندگان و عرضه محصولات باغی و کشاورزی در داخل و خارج کشور رونق خواهد گرفت.

او بسته بندی صنایع غذایی و بسته بندی مرکبات در چند شهر استان را نمونه‌ای از تحول و پیشرفت صنعت چاپ و بسته بندی نام برد و تصریح کرد: بزودی بسته بندی برنج مازندران از حالت سنتی به کیسه‌ای و بسته پارچه‌ای با چاپ زیبا تغییر خواهد کرد تا برند محصول برنج مازندران در بسته بندی‌های مناسب و بازار پسند عرضه شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران همچنین افزود: مصمم هستیم با هماهنگی‌های استانی، سهمیه کاغذ مناسب و ارزان برای چاپ خانه‌ها و چاپ روزنامه‌ها و جراید استان اختصاص یابد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار