طرح هادی و آسفالت راه روستایی دیزآباد اجرایی شد\

طرح هادی و آسفالت راه روستایی دیزآباد اجرایی شد

  • کد خبر: 2111102443
  • چاپ
  • انتشار: 08 شهریور 1401 - 22:52

در آخرین روز از هفته دولت و در روز سه شنبه با حضور فرماندار قائمشهر،  معاونین فرمانداری، بخشدار  قائمشهر،  رئیس  و اعضای  شورای  روستای دیزآباد، مسئولین شهرستانی و اهالی محل طرح هادی و آسفالت روستای دیزآباد  اجرایی شد.

 

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز،  رئیس شورای  روستای  دیزآباد  شهرستان  قائمشهر  در آئین بهره برداری از اجرای طرح هادی در این روستا، گفت: به مناسبت هفته  دولت، طرح هادی شامل جدول گذاری به طول 800 متر ، بلوار وسط به طول 350 متر، زیرسازی آسفالت به طول 380 متر و روشنایی بلوار وسط به تعداد 15 اصله اجرایی  شد.

قربانعلی خطی اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح در روستای دیزآباد را پنج میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: این مبلغ از محل اعتبارات ریاست جمهوری ، نمایندگان مجلس، مشارکت مردمی و قیر رایگان بوده است.

رئیس شورای روستای دیزآباد با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت روکش آسفالت راه روستایی دیزآباد به صنم به طول یکهزار و 400 متر و عرض 6 متر هم اجرایی شده است، گفت: برای اجرای این طرح یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

خطی بیان کرد:این مبلغ از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی و راه روستایی بوده است.

وی از مشارکت و همراهی اهالی روستا تشکر کرد و گفت: همچنین از فرماندار قائمشهر جناب جواد مولایی قرا تشکر می کنیم که به آبادی روستاها نگاه ویژه ایی دارند.

رئیس شورای روستای دیزآباد در پایان با بیان اینکه 15 اصله تیر چراغ برق در بلوار وسط این روستا با هزینه حدود 400 میلیون تومان نصب شد، افزود: این میزان مبلغ توسط خیرین تهیه و جمع آوری شد.

روستا

فرماندار شهرستان قائمشهر در این مراسم، گفت: به مناسبت هفته دولت 117 طرح با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

جواد مولایی قرا با اعلام اینکه 80 درصد از بودجه سال آینده را به راه اختصاص خواهیم داد، گفت: برای ارتقاء زیرساخت های راه تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای راه روستایی دیزآباد به حاجی کلا صنم در کمیته برنامه ریزی سال آینده را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

در پایان این مراسم از رئیس و اعضای شورای روستای دیزآباد با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار