آسفالت راه روستایی ریکنده به کرچنگ افتتاح شد\

آسفالت راه روستایی ریکنده به کرچنگ افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102440
  • چاپ
  • انتشار: 08 شهریور 1401 - 18:41

در آخرین روز از هفته دولت و در روز سه شنبه با حضور فرماندار قائمشهر، معاونین فرمانداری، بخشدار قائمشهر، رئیس و اعضای شورای روستای ریکنده، دهیار روستای ریکنده و مسئولین شهرستانی آسفالت راه روستایی ریکنده به کرچنگ به بهره برداری رسید.

خبرنگار: مونا معینی
به گزارش استناد نیوز، رئیس شورای روستای ریکنده شهرستان قائمشهر در آئین بهره برداری از آسفالت راه روستایی ریکنده به کرچنگ، گفت: به مناسبت هفته دولت، آسفالت راه روستایی این محور به طول یک کیلومتر و عرض ۶ متر به بهره برداری رسید .
بهرام واگذاری بیان کرد: این طرح با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان و سفر ریاست جمهوری روستایی افتتاح شد.
وی از قول مساعد فرماندار قائمشهر برای آسفالت محور کوهساران در کمیته برنامه ریزی امسال خبر داد و گفت : بنا است تا نسبت به ۲ کیلومتر دیگر از آسفالت محور کوهساران اقدام شود.
رئیس شورا روستای ریکنده با اعلام اینکه محور کوهساران با ۱۷ کیلومتر دارای هشت روستا است، گفت: در صورت تامین اعتبار تلاش می‌کنیم تا با رایزنی این میزان را به ۳ کیلومتر برسانیم.
واگذاری به اجرای طرح هادی در روستای ریکنده اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون طرح هادی در 60 درصد از سطح روستای ریکنده اجرا شده است.
وی گفت: برای اجرای مابقی طرح هادی و به منظور افزایش سطح کیفی امکانات رفاهی، با مشاور قرارداد بسته ایم.
رئیس شورای روستای ریکنده با اعلام اینکه بودجه سال 1400 برای جوی و جدول 200 متر از بافت داخل روستا تعیین شده که پیمانکار مشغول فعالیت است، گفت:بر این اساس بعد از اتمام کار جوی و جدول، بنیاد مسکن امسال نسبت به زیرسازی و سال آینده هم نسبت به آسفالت این محور اقدام خواهد کرد.
رئیس شورای روستای ریکنده قائمشهر با بیان اینکه با مشارکت اهالی محل دوربین امنیتی در سطح این روستا نصب خواهد شد، افزود : برای نصب و راه اندازی دوربین امنیتی ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است .
واگذاری در پایان با اعلام اینکه 2 اثر روستای ریکنده در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد که یکی از آن نیشکر است، گفت: با قول مساعد فرماندار قائمشهر بنا است تا قبل از برداشت محصول نیشکر به جوانان فاقد کار، زنان سرپرست خانوار و از کارافتادگان تسهیلات 100 میلیون تومانی با بهره چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله ارائه شود تا آنان هم نسبت به نیمه صنعتی کردن کارگاه خود اقدام کنند.

روستای ریکنده



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار