700 بسته مهر تحصیلی از محل موقوفات در قائمشهر توزیع شد\

700 بسته مهر تحصیلی از محل موقوفات در قائمشهر توزیع شد

  • کد خبر: 2111102436
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1401 - 22:04

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ، گفت: همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی 700 بسته از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه بین دانش آموزان نیازمند سطح این شهرستان توزیع شد.

 

خبرنگار: مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، علی فتحی روز دوشنبه در آئین مهر تحصیلی که در امام زاده حمزه شهرستان قائمشهر برگزار شد، افزود: ارزش هر بسته به مبلغ 500 هزار تومان است که به والدین دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی با اعلام اینکه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف لازمه جامعه است، گفت: مشکلات عمده با ترویج فرهنگ وقف حل می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه 900 میلیون تومان از محل درآمد موقوفه علی نقی کنی از سال گذشته تاکنون برای دارو و درمان افراد نیازمند این شهرستان هزینه شده است، افزود: در ششمین روز از هفته دولت هزینه ترخیص پنج بیمار نیازمند بیمارستان رازی قائمشهر از محل موقوفات علی نقی کنی پرداخت شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به توزیع 700 بسته مهر تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند قائمشهری، گفت: ارزش هر بسته به مبلغ 500 هزار تومان است که از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه به صورت حواله به والدین دانش آموزان اهداء شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حیدری در پایان از توزیع 3 هزار و 570 بسته مهر تحصیلی در سطح این استان خبر داد.

در این مراسم مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امام جمعه قائمشهر، فرماندار قائمشهر، رئیس اوقاف و امور خیریه قائمشهر و مسئولین شهرستانی با اهداء شاخه گل از بیماران بخش عفونی بیمارستان رازی قائمشهر ملاقات و جویای حال آنان شدند.

اوقاف

اوقاف



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار