۶ طرح عمرانی و خدماتی در سیمرغ و سوادکوه افتتاح و کلگ زنی شد\

۶ طرح عمرانی و خدماتی در سیمرغ و سوادکوه افتتاح و کلگ زنی شد

  • کد خبر: 2111102425
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1401 - 20:02

در چهارمین روز از هفته دولت و در روز شنبه ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان های سوادکوه و سیمرغ افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح هم آغاز شد.

خبرنگار : مونا معینی 

 به گزارش استناد نیوز ، طرح گازرسانی و نصب علمک به روستاهای آرات بن و زنگیان شهرستان سوادکوه با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

با افتتاح گازرسانی ۱۳۰ خانوار روستای زنگیان و ۳۰۰ خانوار از روستای آرات  بن از نعمت گاز برخوردار شدند.

 

دیگر طرحی که در شهرستان سوادکوه به بهره برداری رسید اجرای طرح هادی روستای کلاریجان بود.

 

در این طرح اجرای آسفالت در سطح یکهزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

 

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران در آئین  بهره برداری ااز طرح هادی شهرستان سوادکوه با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت ۴۷ روستا در سطح ۱۶ شهرستان طرح هادی اجرا می شود، گفت : اجرای طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 

علی اصغر آسمانی مقدم با بیان اینکه برای امسال و سال آینده بنیاد مسکن ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، افزود: از این میزان ۱۶۰ میلیارد تومان مربوط به تهیه و اجرای طرح هادی و ۵۰ میلیارد تومان هم برای ایمن سازی روستاها است .

 

وی در پایان با اعلام اینکه از ۵۰ میلیارد تومان ۱۰ درصد تخصیص پیدا کرد گفت که همچنین از ۱۶۰ میلیارد تومان مربوط به تهیه و اجرای طرح هادی،  ۱۷ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

 

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت محور روستاهای رکن کلا، برج خیل و دینه سر به بهره برداری رسیده است، گفت: برای آسفالت راه روستایی یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

 

محمد حسین ذکریایی دیگر طرحی که در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید را اجرای طرح هادی در روستای رکن کلا اعلام کرد.

 

وی با اعلام اینکه در راستای اجرای طرح هادی جدول گذاری به میزان 600 متر و آسفالت هم به طول 400 متر انجام شد، افزود: این طرح با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت خیابان شهید بنایی با برآورد هزینه 3 میلیارد تومان خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار