زیرساخت های بندرامیر آباد برای صادرات مرکبات مازندران به نقاط مختلف جهان فراهم شد\

زیرساخت های بندرامیر آباد برای صادرات مرکبات مازندران به نقاط مختلف جهان فراهم شد

  • کد خبر: 2111102422
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1401 - 15:50

مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت : زیرساخت‌ها در بندر امیرآباد برای صادرات بی حد و حصر مرکبات مازندران به نقاط مختلف جهان فراهم شده است.


به گزارش استناد نیوز، محمدعلی اصل سعیدی پور روز شنبه در جلسه هم‌اندیشی جمعی از صادرکنندگان محصولات کشاورزی در سالن جلسات اتاق بازرگانی مازندران افزود: ۶۰۰ کانتینر در بندر امیرآباد مستقر شده و سرویس های موجود برای صادرات کالاهای مختلف از جمله مرکبات از این بندر فراهم است.
وی با بیان این که تعرفه های گمرکی در بندر امیرآباد برای صادرات کالا به روسیه و برخی دیگر از کشورهای منطقه کاهش یافته است ، گفت : توجه به کیفیت محصولات تولیدی و بسته بندی استاندارد، اصل انکار ناپذیر برای توسعه صادراتی از استان است.
مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اضافه کرد: سه بخش از بندر امیرآباد برای صادرات انواع میوه از جمله مرکبات آماده شده و انبار و کشتی برای حمل کالا موجود است.
اصل سعیدی پور تصریح کرد : اگر صادر کنندگان محصولات کشاورزی نسبت به تعرفه صادراتی خواسته هایی دارند با در نظر گرفتن منافع تولید کننده و صادر کننده نسبت تعدیل تعرفه ها اقدام خواهیم کرد.
وی اضافه کرد : کشتی رانی خزر چندین کشتی را برای صادرات کالا در نظر گرفته و با هماهنگی که با بنادر مختلف وجود دارد، صادرات مرکبات مازندران امسال رونق خواهد گرفت. منبع ایرنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار