2 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در قائمشهر افتتاح شد\

2 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102421
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1401 - 14:43

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت 2 واحد مسکونی به خانواده معلول و ایتام این شهرستان واگذار شده است، گفت: این واحدهای مسکونی با اعتباری بالغ بر 280 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، اسرافیل یزدانی روز شنبه در آئین بهره برداری از واحد مسکونی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به 136 نفر از مددجوی تحت پوشش این شهرستان ودیعه مسکن پرداخت شد، افزود: همچنین به 120 مددجوی تحت پوشش این شهرستان کمک هزینه ساخت مسکن پرداخت شده است.

وی میزان پرداخت برای ساخت و ودیعه مسکن خانواده های تحت پوشش این شهرستان را حدود هفت میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه امسال برای اولین بار برای تامین مسکن مددجویان ودیعه مسکن پرداخت شده است، گفت: با شناسایی 136 نفر از افرادی که بی خانمان و مشکل ودیعه مسکن داشتند، برای اولین بار به هر فرد مبلغ 20 میلیون تومان ودیعه مسکن به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر میزان پرداخت ودیعه مسکن به این تعداد افراد را 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد.

یزدانی با بیان اینکه الویت بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف است، افزود: بهزیستی قائمشهر در سطح استان موفق شد تا در تامین مسکن، بیشترین اعتبارات را جذب کند.

وی تعداد افراد تحت پوشش که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند را 226 نفر اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر در پایان به 10 واحد مسکن خودمالکی مددجویان تحت پوشش این شهرستان اشاره ای کرد و گفت که تاکنون 3 واحد افتتاح و مابقی در دست ساخت است.

بهزیستی

بهزیستی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار