مقاومت ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرده است\

مقاومت ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

  • کد خبر: 2111102419
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1401 - 17:33

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهربا اعلام اینکه آنهایی که از شاه حمایت می کردند مردم را سرکوب می کردند، گفت: همان افراد بعد انقلاب جنگ های داخلی را در کشور راه اندازی کردند اما مقاومت ملت ایران تمام توطئه ها و نقشه های شوم دشمن را خنثی کرده است.

 

به گزارش استناد نیوز، آیت الله علی معلمی در جمع نمازگزاران قائمشهری به دو حادثه تلخ هفتم  تیر و هشتم شهریور سال ۶۰ اشاره کرد و افزود: هر کس که در مسیر حق قدم بردارد و در سایه امامت و ولایت باشد نصرت الهی با او همراه خواهد بود‌.

وی تصریح کرد: باید دشمن شرایط و کینه خود را ابراز کند تا مقاومت اهل ایمان موجب نصرت الهی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ولایی و انقلابی بودن دولت سیزدهم اشاره ای کرد و افزود: دولت کنونی در شرایطی اختیار کشور را برعهده گرفت که دوماه از خزانه حقوق کار کنان را پرداخت می کرد و اکنون باید به دولتمردان فرصت داد چرا که یکسال بیشتر از فعالیت آنان نمی گذرد .

آیت الله معلمی بیان کرد: اگر به فرمایشات سالهای اخیر رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی توجه میشد هیچگاه اقتصاد کشور به این شرایط سخت و دشوار کشیده نمیشد.

آیت الله معلمی با تبریک روز کارمند از آنان خواست تا با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر مردمی بودن ، اخلاق ، تلاش و با ایمان بودن را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه کارمندان باید در محیط کاری صادقانه عمل کنند، افزود: همچنین باید با حوصله مشکلات مردم را گوش دهند و تا جایی که در توانشان است ، نسبت به حل آن برآیند.

امام جمعه قائمشهر در پایان با اعلام اینکه روز گذشته ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید و اولین بازی تیم نساجی با ملوان در خانه برگزار شد، گفت: ورزشگاه شهید وطنی به نحو احسن نوسازی و همچنین یک چمن طبیعی مرغوب به فوتبال دوستان این شهرستان ، تحویل داده شد.  



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار