بازگشت قهرمان جام حذفی به وطنی/هواداران نساجی بعد از دو سال به سکوها بازگشتند\

بازگشت قهرمان جام حذفی به وطنی/هواداران نساجی بعد از دو سال به سکوها بازگشتند

  • کد خبر: 2111102415
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1401 - 20:53

تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از ترمیم حدود 2 ساله ورزشگاه وطنی در  شهرستان قائمشهر بار دیگر در شهر خود میزبان تیم ملوان بندر انزلی شدند.

 

به گزارش استناد نیوز، عملیات تعویض چمن و بازسازی زیرساخت‌های ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که معطل مانده و به کارگاه عمرانی تبدیل شده بود پس از سفر آیت الله رییسی رئیس‌جمهور به مازندران و دستور ویژه برای پیگیری شتاب گرفت .

 این ورزشگاه امروز ( پنج شنبه ) با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال ، استاندار مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی مورد افتتاح قرار گرفت و تیم نساجی مازندران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران در خانه میزبان تیم ملوان است.

چندین ساعت مانده به شروع بازی شاهد حضور چشم گیر تماشاگران و طرفداران تیم نساجی بلاخص نوجوانان، جوانان، کودکان و بزرگسالان در مقابل درب ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بودیم.

خیلی از طرفداران در گرمای تابستان به عشق تیم نساجی چندین ساعت زودتر در جایگاه حاضر شدند و شروع به تشویق تیم محبوبشان با شعارهای " نساجی ای امید شهر خسته/ نفسم به نفس تو بسته" و نساجی کردند.

در کنار ورزشگاه طرفداران تیم نساجی با بساط کردن لباس، بوق، پرچم تیم نساجی، تنقلات در حال فروش این محصولات بودند که استقبال خوبی از سوی هواداران صورت گرفت.

ما به عنوان بانوی خبرنگار با توجه به اینکه برای افتتاح این ورزشگاه دعوت شده بودیم اما متاسفانه با بی احترامی برخی از مسئولین ذی ربط مواجه و اجازه تهیه عکس و خبر به ما داده نشد.

آنچه که بیشتر بارز بود و در صحبت اکثر تماشاگران مورد توجه بود، افتتاح این ورزشگاه و بازی های داخل خانه تیم نساجی مازندران بوده است.

یکی از هواداران تیم نساجی مازندران با بیان اینکه از وقتی که چشم باز کردم طرفدار تیم نساجی مازندران بودم، گفت: تیم نساجی مازندران یک از تیم های ریشه دار و قدیمی کشور است که با حمایت هواداران خود توانست به لیگ برتر راه پیدا کند.

رضا قادری با اعلام اینکه تیم نساجی مازندران برای رسیدن به لیگ برتر سختی های زیادی را متحمل شده است، افزود: خوشحالم که بعد از حدود 2 سال بازی تیم نساجی مازندران با حمایت مسئولین در خانه برگزار می شود.

وی پیش بینی خود از بازی امروز را برد تیم نساجی مقابل تیم ملوان اعلام کرد.

یکی دیگر از هواداران تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بسیار خوشحالم که بعد از حدود 2 سال بازی تیم نساجی در وطنی برگزار می شود، گفت: امروز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با پافشاری مالکین افتتاح شد و ما شاهد برگزاری بازی این تیم با ملوان در خانه هستیم.

سید علی هاشمی نژاد که از بچگی بازی های تیم نساجی را از نزدیک دنبال می کرد، بیان کرد: تا آخرین نفس هوادار این تیم ریشه دار هستم.

یکی از هواداران  خانم تیم نساجی مازندران با بیان اینکه همان طور که آقایان عاشق تیم نساجی و علاقه مند به دیدن بازی های این تیم در ورزشگاه وطنی هستند، گفت: ای کاش به بانوان علاقه مند به این تیم نیز فرصت حضور در ورزشگاه داده می شد.

س رضایی با اعلام اینکه سالهاست علاقه مند به تیم نساجی مازندران هستم ، افزود: خوشحالم دوباره تیم محبوبم در شهر قائمشهر و در ورزشگاه اختصاصی خود لیگ برتر امسال را ادامه می دهد و برای تیمم آرزوی موفقیت دارم .

یکی از طرفداران تیم ملوان با بیان اینکه 370 کیلومتر به عشق تیمم از رشت به قائمشهر آمده ام، گفت: در دوران کودکی به همراه پدر خود برای تماشای بازی های تیم ملوان به ورزشگاه می رفتم و امروز همراه فرزندانم برای تشویق تیم محبوبمان به ورزشگاه می رویم.

حسین حسینی در پایان با اعلام اینکه خواستار حمایت مسئولین از تیم های ریشه دار کشور هستیم، گفت: امیدواریم زمانی برسد که از حضور بانوان در ورزشگا ه ها جلوگیری نشود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار