گازرسانی به 56 روستای مازندران در هفته دولت انجام شد\

گازرسانی به 56 روستای مازندران در هفته دولت انجام شد

  • کد خبر: 2111102414
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1401 - 20:45

همزمان با دومین روز از هفته دولت آیین گاز رسانی ۵۶ روستای مازندران با حضور مسوولان استان امروز پنجشنبه در روستای کفرات نکا برگزار شد .


به گزارش استناد نیوز ، در این مراسم مردم ۱۲ روستای نکا همزمان با روشن شدن مشعل گاز ، ضمن قدر دانی از دولت جشن گاز دار شدن را برگزار کردند.
سرپرست شرکت گاز مازندران در این مراسم گفت که امروز همزمان گاز رسانی به ۵۶ روستای و کلنگ زنی گاز رسانی به ۹۳ روستای مازندران با اعتباری بالغ بر۵۶۰میلیارد تومان انجام شد.
قاسم مایلی رستمی با اعلام اینکه از دو هزار و ۹۸۸ روستای دارای قابلیت گازرسانی در استان، دو هزار و ۵۰۲ روستا قبل از دولت کنونی گازرسانی شدند، افزود: ۹۵ درصد خانوارهای روستایی قبل از دولت سیزدهیم از نعمت گاز برخوردار بودند و با تلاش دولت کنونی گازرسانی به ۱۷۷ روستا در دست اقدام است.
وی همچنین با اشاره به طرح های گازرسانی در هفته دولت ادامه داد: برای اجرای طرح‌های گازرسانی ۴۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت هزینه می‌شود و عملیات اجرای گازرسانی برخی از طرح‌ها شروع شده است.
مایلی رستمی افزود: گازرسانی به ۱۸ روستای هزار جریب نکا و بهشهر با ۶۳ میلیارد تومان اعتبار از جمله طرح‌های هفته دولت است که تا پایان سال گازرسانی به این منطقه تکمیل می‌شود.
فرماندار شهرستان نکا نیز گفت که در هفته دولت ۳۳ پروژه شهرستانی افتتاح و سه طرح نیز کلنگ زنی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار