بیش از 91 نفر در هفته دولت در سیمرغ صاحب شغل می شوند\

بیش از 91 نفر در هفته دولت در سیمرغ صاحب شغل می شوند

  • کد خبر: 2111102411
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1401 - 15:03

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 45 طرح عمرانی در سطح این شهرستان افتتاح می شود، گفت: با افتتاح این طرح ها برای 91 نفر در سطح این شهرستان اشتغال ایجاد می شود.


محمد حسین ذکریایی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت هشت طرح برق رسانی، پنج طرح جهاد کشاورزی، ۲ طرح راه و شهرسازی، یک طرح راهداری، سه طرح بنیاد مسکن، ۱۳ طرح بهزیستی، ۲ طرح آموزش و پرورش، هفت طرح دهیاری یک طرح شرکت نفت، یک طرح مخابراتی و ۲ طرح آب و فاضلاب در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد، افزود: به مناسبت هفته دولت پمب بنزین با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی با اعلام اینکه مهم ترین طرحی که در این هفته به بهره برداری می رسد نصب و راه اندازی ایستگاه پمپاژ با هزینه ۲ میلیارد تومان، گفت: همچنین در این هفته آسفالت راه روستایی با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.
فرماندار شهرستان سیمرغ از آغاز عملیات اجرایی 3 طرح عمرانی در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: زهکشی زمین کشاورزی به طول یکهزار و ۶۰۰ متر و برآورد هزینه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، زیرسازی آسفالت به طول ۵۵۰ متر و تامین روشنایی در بلوار سطح شهر هم آغاز خواهد شد.
ذکریایی در پایان با اعلام اینکه اهتمام دولت سیزدهم خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، گفت : باتوجه به اینکه خدمت رسانی بی منت  شعار دولت سیزدهم است بنابراین ما هم باید این موضوع را سرلوحه کاریمان قرار دهیم.

 خبرنگار: مونا معینی 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار