اصحاب رسانه باید مدیران را زیر نظر داشته باشند/در مقابل دست درازی ها ملاحظه نکنند\
  • امام جمعه قائمشهر؛

اصحاب رسانه باید مدیران را زیر نظر داشته باشند/در مقابل دست درازی ها ملاحظه نکنند

  • کد خبر: 2111102398
  • چاپ
  • انتشار: 01 شهریور 1401 - 09:41

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه اصحاب رسانه باید مدیران را زیر نظر داشته باشند، گفت: اصحاب رسانه هر کجا مطمئن شدند انحراف و دست درازی در سیستم اداری صورت گرفته، ملاحظه نکنند.

به گزارش استناد نیوز، آیت الله علی معلمی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه بیان و سخن گفتن در زندگی انسان تاثیر گذار است، افزود: نقد درست و نادرست بر انسان تاثیر می گذارد، اصولا نقد درست ماندگاری بیشتری دارد و بلعکس نقد نادرست ماندگاری مناسبی ندارد و در مدت محدود به جامعه آسیب می رساند.

وی با اعلام اینکه اگر قداست قلم در حقایق به کارگیری شود ارزش عالی خواهد داشت، گفت که بلعکس اگر در قداست قلم صداقت رعایت نشود، مصداق کفران نعمت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصحاب رسانه واسطه بین مسئولین دستگاه های اجرایی و احاد مختلف مردم هستند، افزود: اصحاب رسانه هر کجا مطمئن شدند انحراف و دست درازی در سیستم اداری صورت گرفته، ملاحظه نکنند و همچنین عملکرد مثبت مسئولین را به سمع و بصر مردم برسانند.

آیت الله معلمی با بیان اینکه امروزه مقام معظم رهبری بر سلامت کار مدیران تاکید دارند، گفت: تخلف مدیران باعث می شود تا رسانه های بیگانه این تخلف را به پای انقلاب بگذارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این نظام برخی از فقها نظر داشتند که مدیر اجرایی کشور توسط رهبر انتخاب کند، گفت که اما به دلیل ملاحظات و همچنین نیاز به حضور مردم در ادامه کار؛ امام راحل تاکید کردند که رئیس جمهور با رای مردم انتخاب شود.

خبرنگار: مریم معینی 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار