افتتاح چهار طرح راه جویبار در هفته دولت\

افتتاح چهار طرح راه جویبار در هفته دولت

  • کد خبر: 2111102394
  • چاپ
  • انتشار: 30 مرداد 1401 - 09:52

مدیرراهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار از افتتاح ۴ طرح با اعتبار ۱۹‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

حمید محمدی روز یکشنبه  در گفتگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه محور جویبار به کوهی خیل به طول بیش از ۲ کیلومتر افتتاح خواهد شد، گفت: برای اجرای این طرح ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

وی دیگر طرح های هفته دولت را افتتاح راه قوشچی محله و دونچال به میستان با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بیان کردو افزود:محور روستای اسماعیل کلا به طول بیش از ۲ کیلومتر و با اعتباریک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و سید زین العابدین به بیکار آیش به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار بیش از دومیلیارد و ۸۰۰میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه استارت کار تکمیل و تعریض سه راه میارکلا به پهناب به طول بیش از ۴ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان آغاز شده است ، اظهار داشت:روکش آسفالت راه روستایی شورکاو راه روستایی سرو کلا به دیو کلا تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره راهداری جویبار بیان کرد: قراردادتکمیل راه دسترسی کردکلا به دریابه طول ۲ کیلومتر بسته شده و اعتبار اجرایی این طرح ۲ میلیارد تومان است .

محمدی در خاتمه مهترین پروژه راهداری در سال‌جاری را ادامه تعریض جویبار به قائمشهر محدوده شیب آببندان بیان کردو گفت: این محور به طول ۹۰۰ متر و با اعتبار پنج میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار