اعزام تیم جستجوی هیات کوهنوردی قائمشهر برای پیدا کردن کوهنورد مفقود شده\

اعزام تیم جستجوی هیات کوهنوردی قائمشهر برای پیدا کردن کوهنورد مفقود شده

  • کد خبر: 2111102393
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1401 - 17:09

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان قائمشهر از اعزام یک تیم جستجو این هیات برای پیدا کردن کوهنورد مفقود شده در کوه دماوند خبر داد و گفت: امروز یک تیم 6 نفره برای جستجوی کوهنورد قائمشهری بنام "اسماعیل حسین زاده" به کوه دماوند اعزام شدند.

 

هژیر زارع نژاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه طبق نامه فدراسیون به هیات های کوهنوردی هیچ مجوزی مبنی بر صعود باشگاه ها به کوه دماوند صادر نشده است ، افزود: طبق نامه فدراسیون کوهنوردی این افراد باید تا پایان مردادماه از رفتن به کوه دماوند امتناع می کردند.

وی با اعلام اینکه این افراد به صورت شخصی نسبت به فتح قله دماوند اقدام کرده بودند و ما هیچ گونه اطلاعی نسبت به این موضوع  نداشته ایم، گفت: هم اکنون هفت باشگاه کوهنوردی رسمی زیر مجموعه هیات کوهنوردی شهرستان قائمشهر فعالیت می کنند که از این باشگاه ها هیچ کدام عازم کوه دماوند نشده است .

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه به دلیل آب شدن برف و ریزش کوه فدراسیون از دادن مجوز جلوگیری کرده است، گفت : از کوهنوردان می خواهیم تا برای حفظ جانشان، مقررات کوهنوردی را رعایت کنند .

این فرد که عضو یک کوهنورد از قائمشهر بود عصر روز چهارشنبه در دماوند مفقود شده است و مفقودی وی از سوی هم گروهی هایش به شماره تماس ۱۱۲  امداد و نجات هلال احمر گزارش شده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار