مهمترین مشکل شهرستان جویبار مسئله آب است\
  • امام جمعه جویبار؛

مهمترین مشکل شهرستان جویبار مسئله آب است

  • کد خبر: 2111102389
  • چاپ
  • انتشار: 15 مرداد 1401 - 16:15

امام جمعه جویبار مهمترین دغدغه مردم شهرستان جویبار را کمبود آب شرب و کشاورزی بیان کرد.

حجت الاسلام محمد تقی نادعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه بارها در جلسات و پشت تریبون نماز جمعه مشکل کم آبی را به مسئولین گوشزد کردم، گفت: انتقال آب از سد صالحی مازندرانی به شهرستان هنوز اجرایی نشده که امیدواریم با راه اندازی این کانال بخشی از مشکل کم آبی شهرستان مرتفع شود .
وی با اشاره به اینکه بخش اعظم لوله های آب شرب جویبار باید تعویض شود، اظهار داشت: برای عملیاتی شدن این مسئله نیازمند تخصیص اعتبارات فرا استانی هستیم .
امام جمعه جویبار مسئله راه را یکی دیگر از مشکلات مهم شهرستان برشمرد و افزود: هزینه تعریض جاده های مواصلاتی شهرستان از دیه انسانهای بی گناهی که در این راه ها کشته شدند بسیار کمتر می شد.
نادعلی زاده بیان کرد: مدیران برای کامل شدن پروژه ها وقت بگذارند تا مردم هر چه سریعتر از بلاتکلیفی خارج شوند.
وی در ادامه به زمین های ساحلی به یغما رفته توسط عده ای به نام سرمایه گذار اشاره کرد ، گفت: متاسفانه عده ای به نام سرمایه گذار هکتارها زمین ساحلی را در اختیار گرفتند که متاسفانه در طی این سالها اقدامی انجام ندادند.
حجت الاسلام محمد تقی نادعلی زاده در پایان گفت: نام جویبار در عرصه کشتی جهانی شده است اما خانه کشتی و سالن پنج هزار نفره سالها ست با بی مهری مسئولین مواجه شده است و مردم همچنان چشم انتظار راه اندازی این مجموعه ها در شهرستان هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار