نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در قائمشهر برپا شد\

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در قائمشهر برپا شد

  • کد خبر: 2111102346
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1401 - 15:18

نمایشگاه عفاف و حجاب تحت عنوان بانوی ایرانی روز دوشنبه با حضور فرماندار قائمشهر، شهردار قائمشهر، عضو شورای شهر و مسئولین ذی ربط در محوطه شهرداری قائمشهر برپا شد.

 به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه مد و لباس ایرانی از 20 تا 22 تیرماه در محوطه عمارت شهرداری در حال برگزاری است، افزود: از سازمان فرهنگی شهرداری قائمشهر، فرمانداری، سپاه و سایر ارگان هایی که در برپایی این نمایشگاه تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

کاظم علیپور هدف از برپایی این نمایشگاه را تلفیق معیارهای اسلامی با هنر ایرانی در راستای اشتغال بانوان و همچنین ارائه لباس های ایرانی با کمترین قیمت به شهروندان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در فاز اول و به صورت رایگان به 208 بانویی که در شهرداری فعالیت می کنند چادر ایرانی تعلق خواهد گرفت، افزود: امیدواریم مابقی دستگاه ها هم نسبت به این امر اقدام کنند.

شهردار قائمشهر با اعلام اینکه مکان هایی که لباس ایرانی عرضه می شود متاسفانه شناخته شده نیست، گفت: در تلاش هستیم با برپایی این نمایشگاه مکان مناسبی برای فعالیت این افراد ایجاد کنیم تا آنها هم بتوانند در چنین فضایی محصولات خود را با قیمت کمتری به فروش برسانند.

فرماندار قائمشهر هم در این مراسم با بیان اینکه در سه ماه گذشته این سومین نمایشگاهی است که در قالب صنایع دستی، عفاف و حجاب برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه ها در راستای حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود تا بانوان هم بتوانند محصولات خود را با کمترین قیمت به فروش برسانند.

جواد مولایی قرا با تاکید براینکه بحث عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نیست و آقایان هم باید رعایت کنند، گفت: همه موظف هستیم تا حجاب را در گفتار و نفس رعایت کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه به مناسبت هفته عفاف و حجاب این نمایشگاه  با همت شورای شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری قائمشهر برپا شده است، افزود: این نمایشگاه در 30 غرفه برپا شده است تا فعالان حوزه مد و لباس ایرانی بتوانند به ارائه آخرین محصولات تولیدی خود بپردازند.

رضا خانی با بیان اینکه این نمایشگاه برپا شد تا بتوانیم حجاب را که برای مردم در حال بیگانه شدن است معرفی کنیم ، افزود: این نمایشگاه برای شناساندن موضوع حجاب ایجاد شده است چرا که واجب بودن حجاب از نظر قرآن، گفتار پیامبر و ائمه ثابت شده است.

وی در پایان از شهردار قائمشهر درخواست کرد که برای سال آینده ردیف بودجه ای را برای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای بحث های کلیپ های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه و غیره در نظر بگیرد.

این نمایشگاه از 20 تا 22 تیرماه در ۲ نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

شهرداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار