راند در مدیریت فضای فرهنگی یکی از بدترین شیوه ها است\

راند در مدیریت فضای فرهنگی یکی از بدترین شیوه ها است

  • کد خبر: 2111102289
  • چاپ
  • انتشار: 31 خرداد 1401 - 11:54

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران با اعلام اینکه بستن و راندن در  مدیریت فضای فرهنگی و هنری یکی از بدترین شیوه مدیریت است، گفت که این شیوه برای یک دستگاه فرهنگی و هنری مخرب و غیر قابل جبران می باشد.

 

به گزارش استناد نیوز، حسین جوادی با بیان اینکه مسئله عدالت فرهنگی و هنری یکی از مهم ترین دغدغه ها است، افزود: با توجه به وضعیت و شرایط استان و شهرستان ها، باید از این رکود و خاموشی که در این ۲سال کرونایی بر فضای ما خیمه زده است ، خارج شویم.

وی از تفاهم و همپوشانی هنرمندان و اصحاب رسانه خبر داد و گفت: رسانه یک ابزار سخت افزاری است که در کنار هنرمندان و رشته های هنری می تواند بعنوان یک نرم افزار در تولید آثار هنری فعالیت کنند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران اصحاب رسانه و هنرمندان می توانند یک همپوشانی و تفاهی در راستای ارتقای کیفی فرهنگ و هنر استان داشته باشند.

جوادی از تفاهم نامه فرهنگی و هنری با دستگاه های فرهنگی ادارات استان در سطح ادرات کل خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه می توانیم از همکاری های تنگاتنگ ، همه جانبه و استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان ها استفاده کنیم.

وی در پایان بستن و راندن در  مدیریت فضای فرهنگی و هنری را  یکی از بدترین شیوه مدیریت اعلام کرد و گفت که این شیوه برای یک دستگاه فرهنگی و هنری مخرب و غیر قابل جبران می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر، ضمن خیر مقدم به مدیر کل و  اهالی فرهنگ و هنر و رسانه، به تشریح فضای فرهنگی و هنری و واحد های تحت پوشش پرداختند و از کمیت ها و کیفیت های فضای شهرستان مطالبی را بیان نمودند.

عیسی مدانلو در پایان با اعلام اینکه حضور در جشنواره های مختلف برای مسیر جریان سازی فرهنگی و هنری تاثیرات بسزایی داشته است، گفت: این ظرفیت در شهرستان قائمشهر بالاترین امتیاز را در استان دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار