مدیر عامل آبفا مازندران از سوی مسئول بسیج ادارات و کارمندان کشور تقدیر شد\

مدیر عامل آبفا مازندران از سوی مسئول بسیج ادارات و کارمندان کشور تقدیر شد

  • کد خبر: 2111102270
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1401 - 11:41

در مراسم تجلیل از موثرترین و فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی در مازندران، مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران از سوی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تقدیر شد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران در این مراسم که معاون استاندار،مدیران و فرماندهان بسیج استان مازندران حضور داشتند، لوح تقدیر موثرترین و فعالین برتر در برگزاری میز های خدمت جهادی در این استان که از سوی سردار کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور صادر شد، به مهندس برارزاده مدیر عامل آبفا مازندران اهدا شد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است:

 ملاحظه اثرات ملموس اجرای برنامه میزهای خدمت جهادی به عنوان راهی میانبر و مسیری مکمل در ارائه خدمت بی منت به مردم به نحوی بوده است که فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(ظله العالی) از آن به عنوان یکی از اقدامات شاخص بسیج و امر خدمت رسانی یاد کردند.

اکنون که در سایه عنایت پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر(عج) به عنوان یکی از موثرترین و فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی در استان انتخاب شده اید بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از خدمات خالصانه و تلاش مجاهدانه جنابعالی در امر برگزاری میزهای خدمت جهادی اعلام داشته و موفقیت روزافزون شما در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمانهای والای آن از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار