نیازمند مدیریت جدی در مصرف برق هستیم\

نیازمند مدیریت جدی در مصرف برق هستیم

  • کد خبر: 2111102264
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1401 - 13:36

استاندار مازندران در سومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مازندران با بیان اینکه با توجه به گرمای هوای امسال و تولید برق در کشور نیازمند مدیریت جدی در مصرف برق هستیم، گفت: برای فعال نگه داشتن صنایع و کاهش خاموشی‌ها نیازمند صرفه جویی در مصرف برق هستیم و تقسیم برق برای حوزه‌های صنعتی استان بسیار مهم است.


به گزارش استناد نیوز ، حسینی پور افزود: ادارات باید به شدت نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کرده و اداراتی که مصرف آن فراتر از شرایطی باشد که وزارت نیرو و اداره برق اعلام کرد؛ مدیران آن در ارزیابی عملکرد مدیریتی قضاوت و مدیرانی که در کاهش مصرف نقش داشته باشند نیز تشویق می‌شوند.
استاندار مازندران همچنین خاطرنشان کرد: در برق منازل هم خانواده‌ها باید مشارکت لازم را داشته باشند و مصارف اضافی را کاهش دهند و درجه کولر را روی ۲۵ قرار دهند.
حسینی پور گفت: وزارت نیرو برای این کار سیاست‌های تشویقی و تنبیهی گذاشت که در برخی مصارف بالا، قطع برق و جریمه یک ماهه خواهیم داشت و افرادی که زیر میانگین مصرف کنند هم بهای برق آن‌ها رایگان خواهد شد.
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه بخش‌هایی از بخش خصوصی خواستار کاهش تعرفه نظام مهندسی بودند، افزود: بحث‌های کارشناسی مطرح شد و قرار شد در کمیته مشترکی بین نظام مهندسی و بخش خصوصی در چهار محور بحث‌های تکمیلی انجام شده و نتیجه کارشناسی به جلسه ستاد اصلی ارجاع شود.منبع صدا و سیما

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار