اولین گلخانه لیموترش در سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید\

اولین گلخانه لیموترش در سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111102252
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1401 - 08:16

 به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و با حضور مسیولین اولین گلخانه لیموترش در شهرستان سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید.

خبرنگار : سمیه ابوالحسنی 

به گزارش استناد نیوز ، این گلخانه در فضایی به مساحت 780 متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید .

در این گلخانه ۲ نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شدند 

همچنین به مناسبت هفته جهاد کشاورزی نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی این شهرستان افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی در این مراسم با اعلام اینکه برای کشاورزی محور بودن این شهرستان  با ید چند اصل را رعایت کنیم، گفت: ابتدا باید تلاش کنیم تا کشاورز و روستایی همچنان در صحنه حفظ شوند یعنی کاری کنیم تا کشاورز به  فعالیتش و شغلش افتخار کند و آن را با جدیت و جهاد گرانه ادامه دهد .

پیرفلک با بیان اینکه روستا را باید آباد کنیم، افزود : برای روستاها باید امکانات و رفاه فراهم کنیم تا کشاورز و روستائیان در روستا بمانند چرا که زمینهای کشاورزی ابزار کار کشاورز است نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم حریم ارا ضی و مساحت کشاورزی را کاهش بدهند 

وی با تاکید براینکه کشاورزی بدون زمین معنی ندارد، بیان کرد : نباید اجازه دهیم افرادی تحت عنوان زمین کشاورزی ویلاسازی کنند همه ما مسئولیت داریم تا زمین کشاورزی برای کار کشاورزان حفظ گردد.

سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی در پایان در خصوص حمایت از کشاورز گفت: در بخش مکانیزه کردن اداوات کشاورزی میتوانیم تخصیص و تحقق تسهیلات خوب را برای کشاورز فراهم کنیم تا آنان هم بتوانند حداکثر در آمد را داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار